ستارگان سابق میلان مقابل پرسپولیس

به گزارش بارازعلی، خبرگزاری فارس: در صورت موافقت نهایی مسئولان ایتالیایی، دیدار محبت آمیز ستارگان آث میلان و پرسپولیس در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

ستارگان سابق میلان مقابل پرسپولیس

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در سفرش به ایتالیا و پس از اینکه باشگاه میلان به صورت کامل به او معرفی گردید تصمیم گرفت تا پای ستاره های ایتالیایی را به ایران باز کند.

وی ابتدا فرانکو باره سی را برای دربی گذشته به ایران آورد و با او در مورد مسائل مختلف و فوتبال ایران به گفت وگو پرداخت اما باشگاه میلان با ستاره های سابق خود تیمی را تشکیل داده که در جهت کارهای خیریه و عام المنفعه به سراسر جهان سفر می نماید.

این تیم به تازگی با دعوت مسئولان کشور اندونزی در جاکاراتا به دیدار ستارگان اندونزی رفت و پیروز شد 4 بر 2 در استادیومی مملو از طرفداران میزبان خود را شکست دهد.

با توجه به رایزنی های رویانیان به احتمال فراوان ستارگان میلان برای بازی با پرسپولیس در سال 1392 به تهران می آید تا در استادیوم آزادی به میدان بروند.

بازیکنان پیشکسوت میلان شامل کافو - پاپن- ماسارو- دیدا- فاوالی- باره سی- ژورژ وه آ- مالدینی- تاسوتی- آلبرتینی- روسی- ساویچویچ- شوچنکو- ادو- سرجینیو- زامبروتا و بوبان هستند.

البته بازیکنانی مانند گولیت، دونادونی، فان باستن، آنچلوتی در این تیم حضور دارند اما به دلیل فشار کاری و مشکلاتی که داشتند به اندونزی سفر نکردند.

منبع: برترین ها
انتشار: 20 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 409

به "ستارگان سابق میلان مقابل پرسپولیس" امتیاز دهید

1 کاربر به "ستارگان سابق میلان مقابل پرسپولیس" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستارگان سابق میلان مقابل پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید