سند راهبردی اطلاع رسانی و ارتباطی هیئت های ورزشی استان همدان تدوین گردد

به گزارش بارازعلی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: سند راهبردی اطلاع رسانی و ارتباطی هیئت های ورزشی استان همدان تدوین گردد.

سند راهبردی اطلاع رسانی و ارتباطی هیئت های ورزشی استان همدان تدوین گردد

به گزارش خبرنگاران همدان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، حمید سیفی در ملاقات با رئیس و ارکان هیئت تکواندو استان همدان با بیان اینکه هیئت تکواندو یکی از هیئت های فعال استان همدان است، اظهار کرد: یکی از مهم ترین مطالبات اداره کل ورزش و جوانان از هیئت های ورزشی داشتن انسجام و وحدت رویه در کارهاست چراکه وجود این دو می تواند یک گروه را به اوج برساند.

وی با بیان رؤسای هیئت های ورزشی برای پیشبرد امور هیئت ها باید با افراد و اشخاص حقیقی و حقوقی برای جذب اعتبار ارتباط بگیرند، گفت: بر اساس قوانین موجود اداره کل ورزش و جوانان تا 47 درصد می تواند به هیئت ها اعتبار اختصاص دهد اما هیئت ها موظف هستند 53 درصد مابقی را برای توسعه ورزش با بهره گیری از ظرفیت های موجود جذب نمایند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در ادامه با اشاره به ضرورت توسعه زیرساخت های اطلاع رسانی و ارتباطی هیئت های ورزشی استان همدان، بیان نمود: باید سند راهبردی اطلاع رسانی و ارتباطی هیئت های ورزشی استان همدان با برنامه ریزی مدون تدوین گردد تا در حوزه اطلاع رسانی و بعلاوه توسعه آموزش های غیرحضوری مربیگری، دانش افزایی، داوری و غیره فعال تر از پیش با گستره فعالیتی بیشتر اقدام نمایند.

وی در سرانجام با اشاره به اینکه از هیئت ها ورزشی توانمند و برنامه محور حمایت می کنیم، در سرانجام گفت: در آینده ای نه چندان دور بازی هایی آسیایی و المپیک در پیش است لذا هیئت ها و ورزشکاران باید خود را به صورت چندجانبه ورود نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1984

به "سند راهبردی اطلاع رسانی و ارتباطی هیئت های ورزشی استان همدان تدوین گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سند راهبردی اطلاع رسانی و ارتباطی هیئت های ورزشی استان همدان تدوین گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید