سه گانه هیتمن بیش از 50 میلیون گیمر داشته و هیتمن 3 پیروز ترین بازی مجموعه است

به گزارش بارازعلی، به زودی محتوای نوی برای بازی هیتمن 3 منتشر خواهد شد. بعلاوه یک نقشه راهبردی هم برای این بازی عرضه شده است. شرکت بازی سازی IO Interactive، تهیه کننده و سازنده سری بازی های هیتمن، اعلام نموده است که سه گانه نو هیتمن با حدود 50 میلیون بازیکن، پیروزیت هیتمن تاریخ بوده است و بازی هیتمن 3 هم در حال حاضر پیروز ترین قسمت در تمام بازی های سری هیتمن است.

سه گانه هیتمن بیش از 50 میلیون گیمر داشته و هیتمن 3 پیروز ترین بازی مجموعه است

محتوای تازه در ماه ژانویه میلادی (دی ماه سال جاری) عرضه خواهد شد که شامل حالت گرافیکی ری تریسینگ (Ray Tracing) در کامپیوتر، حالت واقعیت مجازی در کامپیوتر و Elusive Arcade Mode هستند.

طبق چیزی که شرح داده شده بخش محبوب Ultimate Elusive Target Challenge قرار است به سبک تازهی به روزرسانی گردد که باعث تنوع در آن بگردد. این سبک بازی در اصل یک چالش با مدت زمانی محدود است. به این معنا که شرکت سازنده یک بازه زمانی را اعلام خواهد نمود و شما تنها یک بار فرصت دارید تا هدف خود را از بین ببرید. Elusive Target یکی از بخش های محبوب بازی است و هواداران هیتمن به شدت به آن علاقه مند هستند.

در ادامه این خبر شرکت ناشر این بازی IO Interactive اظهار داشت که نقشه های تازه به همراه بخش داستانی تازه هم به بازی اضافه خواهد شد. البته تا الان چیزی معرفی نشده و به زودی اخباری در این رابطه منتشر خواهد شد.

بازی هیتمن 3 اوایل سال 2021 میلادی عرضه شد. این بازی کامل ترین نمونه در سه گانه هیتمن بوده و حتی آن را برترین بازی در کل مجموعه هیتمن می دانند. سبک مرحله ای بازی به همراه آزادی عمل و تنوع بسیاری که در آن وجود دارد باعث شده تا هیتمن 3 از پیروز ترین و برترین بازی های موجود در این سبک باشد.

حال که نزدیک 1 سال از عرضه آن گذشته است، سازندگان آن همچنان در تلاشند تا هیتمن 3 را زنده نگه دارند. به خصوص با اخباری که در این مدت عرضه شده است کمی باعث شده تا گیمرها این بازی را فراموش نمایند. عرضه نقشه تازه و چالش های تازه باعث خواهد شد تا هواداران آن دوباره به هیتمن 3 بازگشته و افرادی که هنوز آن را تجربه نکرده اند با محتوای بیشتری روبرو شوند.

منبع: Eurogamer.net

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 دی 1400 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2145

به "سه گانه هیتمن بیش از 50 میلیون گیمر داشته و هیتمن 3 پیروز ترین بازی مجموعه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه گانه هیتمن بیش از 50 میلیون گیمر داشته و هیتمن 3 پیروز ترین بازی مجموعه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید