سی دی پراجکت منابع بیشتری را صرف توسعه سایبرپانک 2077 می نماید

به گزارش بارازعلی، یک سال پیش، بازی سایبرپانک 2077 منتشر شد و صنعت بازی را با نظرات ضد و نقیض بازیکنان، باگ ها و مسائل اجرا روی کنسول های نسل هشتم تکان داد. استودیوی سازنده بازی، سی دی پراجکت رد، از آن موقع روی بهبود بازی و اعتبار خود کار نموده و به نظر می رسد که منابع بیشتری را به توسعه بسته های توسعه دهنده بازی اختصاص داده است.

سی دی پراجکت منابع بیشتری را صرف توسعه سایبرپانک 2077 می نماید

در حالی که سایبرپانک 2077 هنوز در جایگاهی نیست که استودیو می خواهد، اما بدون شک شرایط بازی بسیار متفاوت از یک سال پیش است. به لطف به روزرسانی ها در طول سالی که گذشت، شاهد بهبود عملکرد بازی، به حداقل رسیدن باگ ها و بسیاری از بهبودهای دیگر بوده ایم و بازی هم شاهد افزایش استقبال مثبت در پلتفرم استیم بوده است زیرا بسیاری از افراد احتمالا برای اولین بار این بازی را امتحان می نمایند. اگرچه هنوز بازی بدون مشکل نیست و با دو به روزرسانی بزرگ که برای عرضه در اوایل سال 2022 برنامه ریزی شده، در حال برطرف مسائل خود است. بعلاوه نسخه های نسل نهمی هم در نهایت قرار است عرضه شوند. رییس سی دی پراجکت رد به تازگی با اطمینان بیان نموده که سایبرپانک 2077 در نهایت به یک بازی بسیار خوب تبدیل خواهد شد.

استودیوی سازنده بازی به تازگی گزارش اقتصادی سه ماهه سوم خود را برای سال اقتصادی 2021 منتشر نموده و جزئیات نحوه استفاده از منابع خود را در سالی که گذشت ارائه نموده است. در یک سری از نمودارهای افقی، سی دی پراجکت رد به صورت بصری تقسیم کار تیم توسعه خود را در امسال ترسیم می نماید که با مقادیری از خاتمه سال 2020 میلادی آغاز می شوند. در آن موقع، بیش از نیمی از منابع استودیو به پشتیبانی بازی و توسعه ی نسخه نسل بعدی آن اختصاص داده شده و حدود یک هشتم منابع صرف توسعه بسته های الحاقی برای بازی شده است.

با این حال، در خاتمه ماه سپتامبر، منابع برای بهبود بازی و توسعه بسته های الحاقی تقریبا برابر شده است و بسیاری از کارکنان به کار روی این توسعه دهند ه ها موظف شده اند. علاوه بر سایبرپانک 2077، استودیو منابع بسیاری از پروژه های دیگر را هم مدیریت نموده است. میزان حمایت این استودیو از پروژه های مربوط به بازی کارتی Gwent از سال گذشته تقریبا ثابت مانده است.

مشاهده اینکه سی دی پراجکت رد آغاز به انتقال منابع خود به پروژه های تازه نموده، نشان دهنده این است که سایبرپانک 2077 در راستا درستی قرار گرفته است. بدیهی است که استفاده از این نمودارها تعیین نماینده چگونگی پیش روی این پروژه ها نیست. از آنجایی که پشتیبانی از بازی همچنان بزرگ ترین دسته از تخصیص منابع است اما با این وجود این نشانه امیدوارنماینده ای است که استودیوی سازنده از اهمیت بازی و توسعه آن مطلع است.

سایبرپانک 2077 برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی در دسترس است. نسخه های نسل نهمی بازی همچنان در دست توسعه هستند.

منبع: GameRant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2138

به "سی دی پراجکت منابع بیشتری را صرف توسعه سایبرپانک 2077 می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی دی پراجکت منابع بیشتری را صرف توسعه سایبرپانک 2077 می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید