ترمیناتور در کنار صورت روحی و نوب سایبوت به مورتال کامبت 1 می آیند

به گزارش بارازعلی، طبق تازهترین اطلاعات لو رفته، به نظر می رسد که شش شخصیت الحاقی تازه مرتال کامبت 1 قرار است که بازیکنان را حسابی هیجان زده نمایند.

ترمیناتور در کنار صورت روحی و نوب سایبوت به مورتال کامبت 1 می آیند

لازم به ذکر است که مورتال کامبت تقریبا تمام شخصیت هایی را که اولین کامبت پک را تشکیل می دهند، منتشر نموده است. این بازی اولین بار در نوامبر 2023 آمنی من را اضافه نمود، سپس کوان چی در دسامبر، پیس میکر در فوریه، ارمک در آوریل و هوم لندر را در ژوئن در دسترس قرار داد.. ششمین و آخرین شخصیت الحاقی تاکدا تاکاهاشی است که دسترسی زودهنگام آن از 23 جولای (2 مرداد) شروع می گردد و شانس خرید آن در 30 جولای (9 مرداد) وجود خواهد داشت.

در حالی که کامبت پک 2 به طور رسمی تایید نشده است، اما مدت هاست که شایعه شده بسته های بیشتری برای بازی در راه است. حال طبق نوترین اطلاعات لو رفته، شش شخصیت نو بازی شامل سکتور (Sektor)، نوب سایبوت (Noob Saibot)، سایرکس (Cyrax)، کونان ویرانگر (Conan the Barbarian)، صورت روحی (Ghostface) و T-1000 از ترمیناتور 2 می شوند. مثل همواره، هواداران باید این اطلاعات را قطعی نداند، اما این اولین بار نیست که نام بعضی از این شخصیت ها لو رفته است.

لازم به ذکر است که شایعات قبلی حاکی از آن بود که سه شخصیت مهمان در کامبت پک 2، هارلی کویین (Harley Quinn)، دث استروک (Deathstroke) و دوم اسلیر (Doomslayer) خواهند بود، اما شواهد قانع کننده ای وجود ندارد که این ادعا ها را تایید کند. البته چه این شایعات درست باشند و چه شایعاتی که اخیرا منتشر شده اند، هواداران باید منتظر شخصیت های جذابی باشند

از طرفی پس از حضور تاکدا تاکاهاشی در انتها ماه جولای، این انتظار می رود که استودیوی سازنده اطلاعات بیشتری را در خصوص شخصیت های نو بازی منتشر کند. هرچند گنجاندن صورت روحی در این فهرست واقعا تعجب آور نیست. سال گذشته، دیتاماینرها پیروز به کشف شواهدی شدند که نشان می داد دیالوگ های این شخصیت در بازی وجود دارد. در همین حال، در ماه سپتامبر، اد بون (Ed Boon)، رئیس استودیوی سازنده، تصویری از معروف ترین چهره های آثار اسلشر را به اشتراک گذاشت و صورت روحی نیز در میان آن ها حضور داشت.

مورتال کامبت 1 در حال حاضر برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 تیر 1403 بروزرسانی: 9 تیر 1403 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2538

به "ترمیناتور در کنار صورت روحی و نوب سایبوت به مورتال کامبت 1 می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترمیناتور در کنار صورت روحی و نوب سایبوت به مورتال کامبت 1 می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید