شاسی بلند آمریکایی که مخصوص چین ساخته شده ، عکس

به گزارش بارازعلی، نوترین مدل فورد اج L برای بازار چین رونمایی شد. فورد در ادامه معرفی خودروهای انحصاری چین،به مدل اج L نو رسیده است.

شاسی بلند آمریکایی که مخصوص چین ساخته شده ، عکس

امیرمسعود عابدینی: طراحی خارجی خودرو به شکل بسیار خوبی صورت گرفته است. جلوپنجره و چراغ جلو به شکل نامحسوسی با هم تلفیق شده و فُرم و شکل خوبی برخوردار است. دیلایت فورد اج L هم متصل و هم چند تیکه است.

امضای طراحی 3 خط،در چراغ قسمت عقب هم دیده می گردد که هماهنگی خوبی را ایجاد نموده است. نمای کناری طراحی خمیده و منحنی شکلی دارد. از قطعات مشکی رنگ بسیاری در نمای خارجی استفاده شده که اسپرت تر و تهاجمی تر به نظر برسد.

وقتی وارد کابین می شویم،نمایشگرهای بزرگ چشممان را به خود خیره می نماید. به خاطر مانور مانیتورهای بزرگ،دریچه های تهویه هوا باریک و کشیده شده اند. نمایشگر کیلومترشمار 12.3 اینچی و نمایشگر بزرگ اطلاعات-سرگرمی، 27 اینچی با وضوح 4K است.

فورد اج L با داشتن امکاناتی مثل 20 سیستم دستیار راننده،سیستم صوتی B&O،هدآپ دیسپلی،وایرلس شارژر،نورپردازی داخلی و بسیاری دیگر،حرف ها برای گفتن دارد.

آرایش صندلی های این خودرو به شکل 2+2+3 می باشد.

دو پیشرانه برای این خودرو قابل سفارش است. پیشرانه اول 2 لیتری توربوشارژ و 4 سیلندر است که 250 اسب بخار قدرت و 378 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید.

پیشرانه دوم با همراهی یک موتور برقی، 270 اسب بخار قدرت و 405 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید. سیستم چهارچرخ محرک در این خودرو حضور دارد.

هنوز قیمت این خودرو اعلام نشده و احتمالا از آوریل،راهی بازار چین گردد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 اسفند 1401 بروزرسانی: 6 اسفند 1401 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2437

به "شاسی بلند آمریکایی که مخصوص چین ساخته شده ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاسی بلند آمریکایی که مخصوص چین ساخته شده ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید