شرایط برای تسهیل حضور مسافران نوروزی در لرستان فراهم گردد

به گزارش بارازعلی، خبرنگاران/لرستان استاندار لرستان بر لزوم شناسایی مسائل و نواقص جاده های استان و فراهم سازی شرایط برای حضور مسافران نوروزی در اماکن پرتردد بویژه نقاط گردشگری تاکید نمود.

شرایط برای تسهیل حضور مسافران نوروزی در لرستان فراهم گردد

فرهاد زیویار در سومین جلسه شورای راهبردی کاهش تصادفات استان گفت: طبق اعلام مرکز، لرستان در بحث ارائه آمارهای به روز و لحظه ای از شرایط جاده های استان و حجم ترددها نسبت به بسیاری از استان ها دارای شرایط بهتری است.

زیویار اضافه کرد: در روزهای آغازین سال جاری، آمار تردد خودروها و ورود آنها به استان علی رغم محدودیت در امکانات، قابل توجه بوده و ضروری است این آمارها به صورت لحظه ای در اختیار دبیرخانه شورا برای انعکاس به تهران قرار داده گردد.

وی ادامه داد: در جلسات آینده شورای راهبردی کاهش تصادفات، اعضای حاضر نسبت به ارائه گزارش اقدامات اجرا شده و آمارهای جمع آوری شده برای تصمیم گیری و اظهارنظر در جلسه اهتمام داشته باشند.

استاندار لرستان توضیح داد: احصا و شناسایی مسائل و نواقص در جاده ها و مسیرهای تردد مسافران، به وسیله مدیران دستگاه های اجرایی عضو در دستور کار قرار گیرد تا با طرح در جلسات آینده نسبت به برطرف آنها اقدامات لازم صورت گیرد.

زیویار تاکید نمود: با توجه به افزایش حجم تردد مسافران نوروزی در شهر های استان و لزوم تکریم آنها در این ایام، هم استانی ها تا حد ممکن از پارک کردن در اماکن عمومی و استفاده غیرضرور از پارکینگ ها به ویژه در اماکن پرتردد و گردشگرپذیر خودداری نمایند و با لحاظ اصل مهمان نوازی، شرایط را برای تسهیل حضور مهمانان نوروزی در استان فراهم سازند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2274

به "شرایط برای تسهیل حضور مسافران نوروزی در لرستان فراهم گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط برای تسهیل حضور مسافران نوروزی در لرستان فراهم گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید