شرایط تحصیل در کبک

به گزارش بارازعلی، تحصیل در کبک

شهر مونترال در این استان با بالاترین سرانه جمعیت دانشجویی نسبت به هر یک از شهرهای دیگر کانادا به فرایند جذب دانشجویان بین المللی ادامه می دهد.

شرایط تحصیل در کبک

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

در میان نقاط اشتراک آمریکای شمالی و اروپا، شهرها و شهرستان های سراسر کبک چیزهایی خاص ارائه می کنند. هر ساله موسسات آموزشی مختلف فرانسوی تبار و انگلیسی تبار در کبک پذیرای تقریبا 25,000 دانشجوی خارجی جدید هستند. تنوع و فرصت های زیادی در این محیط آموزشی منحصر به فرد مشاهده می گردد.

دانشجویان صرفا به خاطر گستره وسیع دوره های تحصیلی جذب کبک نمی شوند. آنها همچنین به خاطر نرخ مطلوب هزینه های شهریه، تسهیلات فرامدرن و محیط زندگی مهیج به این استان می آیند و لازم به ذکر نیست که این استان به وسیله برنامه های تجربه کبک راستای برای اخذ اقامت دائم کانادا برای متقاضیان فراهم نموده است. هنگامی که کانادا را به عنوان مقصد تحصیلی خود در نظر می گیرید، باید فرصت های موجود در کبک مخصوصا در شهر مونترآل را شناسایی کنید.

جمعیت: 8.3 میلیون

جمعیت دانشجویان بین المللی: 47,521 (آمار سال 2014)

محل های تحصیلی اصلی: مونترآل، کبک، شربروک

مزایای تحصیل در کبک

  • دیپلماها و مدارک بدست آمده در کبک در سطح بین المللی شناخته شده و معتبر هستند. کیفیت دوره های تحصیلی ارائه شده در هر یک از موسسات دولتی در سیستم آموزشی این استان به خاطر قوانین، استفاده از هیئت ارزیابی خارجی و حفاظت از توافق نامه های حرفه ای، تضمین شده است.
  • دانشجویان امکان انتخاب از میان گزینه های تحصیلی زیادی که با توجه به موسسه انتخاب شده به دو زبان فرانسه و انگلیسی ارائه می گردد، دارند.
  • موسسات آموزش عالی کبک صرف نظر از اندازه و مکان آنها به تسهیلات فرامدرن همانند آزمایشگاه هایی با تکنولوژی های بالا، اتاق کامپیوتر، تسهیلات ورزشی و تالارهای کنفرانس مجهز هستند.
  • هزینه های شهریه برای دانشجویان خارجی در مقایسه با کشورهای صنعتی دیگر و همچنین سایر استان های کانادا بسیار مطلوب است.
  • هزینه های زندگی در این استان جزو پایینترین هاست.
  • کبک بهترین محیط زندگی شهری و زیبایی روستایی را دارد. کبک علاوه بر هزاران دریاچه و رودخانه ، یک جنگل شمالی عظیم، یک فلات و یک جاده فوق العاده دارای تعداد زیادی پارک بین المللی است.
  • دانشجویان بین المللی راستا شفافی برای مهاجرت دائم به کانادا و اخذ شهفرایندی آنجا دارند.

مهاجرت به کبک بعد از تحصیل

  • برنامه تجربه در کبک (مهاجرت به کانادا به وسیله روش PEQ)

بسیاری از دانشجویان بین المللی که برای تحصیل به کبک می آیند در نهایت به وسیله برنامه تجربه کبک (PEQ) به ساکنان دائم آنجا تبدیل می شوند. این برنامه یک فرایند برای دانشجویان بین المللی دارد که فرصتی برای آغاز زندگی و حرفه آنها در کبک فراهم می نماید. در واقع این یکی از راستاهای مستقیم برای مهاجرت دائم دانشجویان بین المللی به کانادا است زیرا در این برنامه لازم نیست که فرد به حد نصاب نمره برسد و یا یک دعوت نامه (ITA) دریافت نماید.

  • برنامه نیروی متخصص کبک (نیروی متخصص کبک)

اگر دانشجویی تحصیلاتش را در کبک به اتمام برساند و یک CAQ (نامه پذیرش کبک) و یک مجوز تحصیل معتبر اخذ نماید، واجد شرایط اپلای به وسیله برنامه نیروی متخصص کبک (QSWP) خواهد بود.داوطلبینی که در کبک تحصیل نموده اند باید حداقل نیمی از یک دوره تحصیلی واجد شرایط را به اتمام رسانده باشند و آماده ورود به بازار کار باشند. برنامه QSWP برای ارزیابی درخواست متقاضیانی که قصد اسکان در استان را دارند از یک سیستم امتیاز محور استفاده می نماید.

  • اکسپرس اینتری

داوطلبین مهاجرت به کانادا که آموزش خود را در یکی از موسسات کبک گذرانده اند و قصد دارند در نهایت در استان یا منطقه دیگری از کانادا ساکن شوند می توانند به وسیله سیستم مهاجرت اکسپرس اینتری اقدام کنند. به چنین افرادی ممکن است به خاطر سطح بالای تحصیلاتشان امتیاز بسیار بیشتری اعطا گردد. به علاوه، فارغ التصحیلان بین المللی موسسات آموزشی کانادا می توانند سابقه مهم کار در کانادا که یکی دیگر از فاکتورهای ارزشمند در سیستم اکسپرس اینتری محسوب می گردد را بدست آورند.

موسسات آموزشی کبک

این موسسات به خاطر اندازه، اندازه نزدیکشان به مراکز شهری و فرایند ثبت نام دانشجویان بین المللی در هیئت دانشجویی خود برجسته هستند.

  • دانشگاه کنکوردیا

این دانشگاه در سال 1974 به عنوان یک دانشگاه با تفکر رو به جلو و متنوع در یک محیط شلوغ شهری تاسیس شد که بیش از 500 دوره تحصیلی هم در سطح کارشناسی و هم ارشد دارد.

دوره های اصلی: تجارت، مهندسی، چندرسانه ای، علوم کامپیوتر

مکان: مونترآل

  • دانشگاه de Montreal

این موسسه فرانسوی تبار از 13 دانشکده و بیش از 60 دپارتمان تشکیل شده و بیش از 650 دوره کارشناسی وارشد و 71 دوره دکترا را ارائه می دهد.

دوره های اصلی: پزشکی، علوم اجتماعی، علوم بهداشت، تجارت

مکان: مونترآل

  • دانشگاه مک گیل

این موسسه بیش ا ز هر یک از سایر دانشگاه های کانادا محققان نوبل و Rhodes را پرورش داده است. این دانشگاه مرکزی برای تحقیق و آموزش است و دانشجویان زیادی را از سراسر دنیا جذب می نماید.

دوره های اصلی: پزشکی، حقوق، موسیقی، دندانپزشکی، مدیریت

مکان: مونترآل

  • دانشگاه لاوال

در اصل در سال 1663 به عنوان یک مدرسه علوم دینی پایه گذاری شد، دانشگاه لاوال بیش از 350 دوره را برای بیش از 29,000 دانشجو ارائه می نماید که 2,500 نفر از این تعداد دانشجویان بین المللی هستند.

دوره های اصلی: حقوق، کشاورزی، علوم و مهندسی، علوم اجتماعی، پزشکی

مکان: شهر کبک

  • دانشگاه Universite du Quebec a Montreal

UQAM یک دانشگاه فرانسوی زبان و بزگترین عضو سازنده دانشگاه Universite du Quebec (UQ)، یک سیستم دانشگاهی دولتی است. این دانشگاه دوره های کارشناسی، ارشد و دکترا را در مرکز شهر ارائه می دهد.

دوره های اصلی: علوم انسانی، علوم بهداشت، تجارت

مکان: مونترآل

  • دانشگاه شربروک (Universite de Sherbrooke)

دانشگاه شربروک به خاطر همکاری های بین المللی و دوره های کو- آپ خارجی که به وسیله آن دانشجویان می توانند اعتبار برنامه را در یک دوره کاروزی با حقوق دریافت نماید، شهرت دارد.

دوره های اصلی: پزشکی و علوم بهداشت، مدیریت، آموزش، مهندسی، حقوق، ورزش

مکان: شربروک، Longueuil

اگر قصد ادامه تحصیل در کانادا را دارید، فرم ارزیابی تحصیلی را تکمیل فرمائید.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1182

به "شرایط تحصیل در کبک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط تحصیل در کبک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید