شغل رویایی در جزیره ای رویایی

به گزارش بارازعلی، اگر همواره مایل به زندگی در یک جزیره بوده اید و دوست داشتید دیگران را به بازدید از آن تشویق کنید، اکنون برای شما یک شغل رویایی در کورنوال وجود دارد. آیا فرصت شغلی مناسبی برای شما است؟

شغل رویایی در جزیره ای رویایی

جزیره جزر و مدی کوه سنت مایکل (St Michaels Mount)، یکی از برترین جاذبه های کورنوال (Cornwall)، در پی یک مدیر نو خدمات بازدیدنمایندگان است. از جمله مزایای این شغل، زندگی در خانه ای واقع در جزیره صخره ای جنوب انگلستان است.

بر اساس آگهی استخدام، این جزیره که در سال گذشته 350٬000 بازدیدنماینده داشته، یکی از مهم ترین جاذبه های کورنوال است. این جزیره کوچک، یک کلیسای قرون وسطایی دارد و با یک گذرگاه به مارازیون (Marazion) در سرزمین اصلی متصل می گردد. در هنگام جزر، این گذرگاه به معبری برای عبور مسافران تبدیل می گردد، ولی در هنگام مد، بازدیدنمایندگان می توانند با استفاده از کشتی از آن عبور نمایند.

اگر متقاضی برای استخدام در این شغل تمام وقت پیروز گردد، دستمزد 24٬000 تا 29٬000 پوند به همراه خدمات محل اقامت در جزیره را دریافت می نماید. به طور طبیعی، دست یافتن به چنین شغل رویایی نیازمند مهارت هایی است که برترین تجربه را برای بازدیدنمایندگان فراهم می نماید. این جزیره در گروه مدیریت خود نیازمند کسی است که به ایجاد خاطرات یاری کند و الهام بخش تیمی باشد که داستان ها را به واقعیت تبدیل می نمایند. متقاضی این کار باید در کنار اشتیاق به خدمت، علاقه و تعهد هم داشته باشد.

با توجه به موقعیت جزر و مدی جزیره، مدیر آن با جزر و مد و شرایط آب و هوا سر و کار دارد، کاری که نیازمند یک برنامه ریز کارآمد است، کسی که از کار کردن در محیط های منحصربه فرد لذت می برد. آن ها مسئولیت مراقبت از تجربیات بازدیدنمایندگان و مدیریت بیش از 30 کارمند فصلی را بر عهده خواهند داشت. این آگهی استخدام، افرادی را فرامی خواند که فعال، مثبت هستند و سختی ها را به خوبی تحمل می نمایند، به خوبی ارتباط برقرار می نمایند و بعلاوه می توانند روحیه گروه خود را تقویت نمایند.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2240

به "شغل رویایی در جزیره ای رویایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شغل رویایی در جزیره ای رویایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید