شهردار :گردشگری باید اولین راستا درآمدزایی و اشتغال شیراز باشد

به گزارش بارازعلی، خبرنگاران/فارس شهردار شیراز معتقد است که با توجه به ظرفیت های موجود، گردشگری باید اولین جهت و محور درآمدزایی و اشتغال در شیراز باشد.

شهردار :گردشگری باید اولین راستا درآمدزایی و اشتغال شیراز باشد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت پنج ساله کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، علی رضا پاک فطرت شامگاه چهارشنبه 13 بهمن در حاشیه سفر اعضای کنوانسیون دنیای راهنمایان گردشگری به شیراز و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در مقابل ارگ کریمخانی، گفت: گردشگری امروز سومین بخش اقتصاد در دنیا است.

او گفت: رونق گردشگری در شیراز می تواند تبادلات فرهنگی و تعاملات بین ملت ها را افزایش داده و گردشگران سفرای فرهنگی اعتقاد و آیین دیار ما باشند.

شهردار شیراز ادامه داد: من همیشه آرزو کردم 10 درصد جمعیت شیراز در ایام مختلف سال گردشگر داشته باشیم و در این راستا بنابر مصوبات شورا در بحث حمل و نقل عمومی، زیباسازی شهر، ایجاد ایمنی، تشویق ساخت هتل های خوب را در دستور کار داشته ایم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس نیز گفت: راهنمایان دنیای گردشگری که از 45 کشور راهی ایران شدند پس از ملاقات از چند استان وارد شیراز شدند و برنامه های بازدید از اماکن دیدنی فارس برای این راهنمایان تدارک دیده شده است.

مصیب امیری اضافه کرد: این سفر فرصت خوبی را برای فارس و شیراز فراهم می نماید تا ظرفیت های گردشگری تاریخی، طبیعی، فرهنگی و صنایع دستی فارس و شیراز به این تورگایدها معرفی گردد.

به گزارش خبرنگاران، در این آئین از یادمان راهنمایان گردشگری در شیراز رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 914

به "شهردار :گردشگری باید اولین راستا درآمدزایی و اشتغال شیراز باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار :گردشگری باید اولین راستا درآمدزایی و اشتغال شیراز باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید