شکست شاگردان کرانچار مقابل تاجیکستان در تورنمنت قطر

به گزارش بارازعلی، تیم فوتبال امید کشورمان در نخستین دیدار خود در تورنمنت قطر مقابل تیم فوتبال امید تاجیکستان مغلوب گردید.

شکست شاگردان کرانچار مقابل تاجیکستان در تورنمنت قطر

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، تیم های فوتبال امید ایران و تاجیکستان در دیدار افتتاحیه تورنمنت قطر از ساعت 17:30 امروز (سه شنبه) به مصاف هم رفتند که این دیدار با فزونی 2 بر یک تیم فوتبال امید تاجیکستان انتها یافت.

شاگردان کرانچار از دقایق ابتدایى این مسابقه کنترل بازى را در اختیار گرفتند و در دقیقه سه با ضربه وحید نامدارى پیروز به گشودن دروازه حریف شدند. ارسال ساکى از جناح راست با ضربه تمام کننده نامدارى، ایران را به گل اول این تورنمنت رساند.

بازیکنان ایران در ادامه باز هم فشار زیادى روى دروازه حریف وارد کردند و صاحب موقعیت هاى متعدد گلزنى شدند، اما تاجیکستان در دقیقه 38 بازى را به تساوى کشاند تا نیمه نخست با تساوی به انتها برسد.

ملی پوشان امید ایران در نیمه دوم هم صاحب توپ و میدان بودند، اما بر خلاف روند بازى روى یک ضدحمله در دقیقه 50 تاجیک ها به گل دوم رسیدند. شاگردان کرانچار تا انتها بازى حملات متعددى روى دروازه حریف داشتند و بارها صاحب موقعیت گلزنى شدند، اما در نهایت این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود تاجیکستان به انتها رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 225

به "شکست شاگردان کرانچار مقابل تاجیکستان در تورنمنت قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست شاگردان کرانچار مقابل تاجیکستان در تورنمنت قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید