عبادی: برای کسب مدال در تایلند کوشش می کنم

به گزارش بارازعلی، ملی پوش کامپوند کشورمان گفت: در سال 95 کوشش می کنم تا رنکینگ خود را بالا نگه دارم و سهمیه حضور در ورلدگیم را کسب کنم.

عبادی: برای کسب مدال در تایلند کوشش می کنم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، اسماعیل عبادی در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی تیراندازی با کمان و تقدیر از کمانداران مدال آور در سال 94 گفت: امشب به مسابقات کاپ آسیا اعزام می شویم، چهارمین دوره این مسابقات است و ما چند سالی است که در این رقابت ها شرکت کردیم. پیش از این در مسابقات داخل سالن حضور داشتیم و بعد از آخرین مرحله آن در ترکیه اردوی ما آغاز شد و خوشبختانه به رکوردهای قبلی خود رسیدیم و امیدواریم نتیجه خوبی بگیریم. چندسالی است که با رقبای آسیایی کار کردیم و شناخت خوبی از آنها داریم.

کماندار کشورمان در مورد امکانات اردوی تیم ملی گفت: اکثر فدراسیون ها با مشکل اقتصادی روبه رو هستند و فدراسیون تیراندازی با کمان نیز از این امر مستثنی نیست اما خوشبختانه توانستیم اردوها را برگزار کنیم.

عبادی درباره برنامه هایش در سال 95 گفت: در سال 95 مسابقات کمتری را پیش رو داریم اما امیدواریم که بچه ها در ریکرو سهمیه بگیرند و ما نیز در کامپوند رنکینگ خود را بالا نگه داریم تا سهمیه ورلدگیم را به دست آوریم. این مسابقات المپیک رشته های غیرالمپیکی است که دومین دوره آن است که برگزار می گردد، این رقابت ها در سال 2017 در لهستان برگزار خواهد شد.

ملی پوش کامپوند کشورمان یادآور شد: مسابقات داخل سالن تمرکز زیادی لازم دارد و یاری خوبی به ما کرد تا بتوانیم در خارج از سالن عملکرد خوبی داشته باشیم. ما برای مسابقات تایلند 3 روز در این کشور تمرین خواهیم داشت و این موضوع نیز به ما یاری خواهد نمود.

عبادی در مورد پاداش 200 میلیونی کسب مدال طلا در بازی های آسیایی اینچئون گفت: 50 درصد این پاداش را دریافت کردم و فدراسیون بقیه آن را پرداخت خواهد نمود.

وی در سرانجام گفت: تمام تلاشم را برای کسب مدال در تایلند انجام خواهم داد اما قول مدال نمی دهم.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 672

به "عبادی: برای کسب مدال در تایلند کوشش می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبادی: برای کسب مدال در تایلند کوشش می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید