عضو کنگره خطاب به ترامپ: نمی توانی جلوی شمارش آرا را بگیری

به گزارش بارازعلی، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا با هشدار درباره تلاش رئیس جمهور این کشور برای متوقف کردن شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری، دونالد ترامپ را یک مرد خطرناک توصیف کرد.

عضو کنگره خطاب به ترامپ: نمی توانی جلوی شمارش آرا را بگیری

به گزارش خبرنگاران از فارس، ایلهان عمر نماینده دموکرات ایالت مینه سوتا در مجلس نمایندگان آمریکا که توانست در انتخابات کرسی خود را این مجلس حفظ کند، درباره تلاش رئیس جمهور این کشور برای توقف شمارش آرا هشدار داد.

ایلهان عمر نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در توییتی درباره درخواست دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور برای توقف شمارش آرا واکنش نشان داد.

این عضو کنگره آمریکا نوشت: شمارش همه آرا همانند رای دادن نیست. تو نمی توانی جلوی شمارش آرا را بگیری. اینجا (آمریکا) دیکتاتوری نیست. این مرد (ترامپ) آدم خطرناکی است.

اشاره این قانونگذار آمریکایی به سخنرانی دونالد ترامپ در کاخ سفید بوده که در آن رئیس جمهور آمریکا ضمن اعلام پیروزی در انتخابات و هشدار درباره احتمال تقلب گسترده در آن، خواستار توقف شمارش ارا شد و تهدید کرد که برای این کار به دیوان عالی آمریکا رجوع می کند.

هشدار ایلهان عمر به ترامپ درباره شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری در حالی مطرح شده که به دنبال برگزاری این انتخابات و اعلام نتایج اولیه، هر دو نامزد این انتخابات با ایراد سخنرانی های جداگانه اعلام کردند که در انتخابات پیروز شدند و بحران انتخاباتی در آمریکا شدت گرفته است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1523

به "عضو کنگره خطاب به ترامپ: نمی توانی جلوی شمارش آرا را بگیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو کنگره خطاب به ترامپ: نمی توانی جلوی شمارش آرا را بگیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید