ترامپ: مردم آمریکا شایسته شفافیت کامل در شمارش آرا هستند، کوتاه نخواهم آمد

به گزارش بارازعلی، رئیس جمهور آمریکا با صدور بیانیه ای به شدت از نبود شفافیت در فرایند شمارش و تأیید آرای انتخاباتی در این کشور انتقاد کرد.

ترامپ: مردم آمریکا شایسته شفافیت کامل در شمارش آرا هستند، کوتاه نخواهم آمد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز جمعه در بیانیه ای ضمن انتقاد از نبود شفافیت در انتخابات آمریکا گفت که این نبود شفافیت تنها به انتخابات ریاست جمهوری امسال محدود نمی شود.

ترامپ درباره فرایند شمارش و تأیید آرای انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا شرح داد: ما معتقدیم که مردم آمریکا شایسته شفافیت کامل در شمارش آرا و تأیید انتخابات هستند و این مسئله دیگر مربوط به یک انتخابات خاص نیست، بلکه به صداقت و درستی کل فرایند انتخاباتی ما مربوط می شود.

وی افزود: ما از ابتدا گفته بودیم که همه آرای قانونی باید شمرده شود و همه آرای غیرقانونی نباید شمرده شود؛ اما در هر مرحله ای از کار در این زمینه با مقاومت دموکرات ها روبرو شدیم.

رئیس جمهور آمریکا که در آستانه شکست در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار گرفته، گفت: ما این فرایند را از تمامی جنبه های قانونی پیگیری خواهیم کرد تا مردم آمریکا به دولت ما اعتماد داشته باشند. من هرگز در راستا مبارزه برای شما و برای کشورمان کوتاه نخواهم آمد.

.+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1527

به "ترامپ: مردم آمریکا شایسته شفافیت کامل در شمارش آرا هستند، کوتاه نخواهم آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: مردم آمریکا شایسته شفافیت کامل در شمارش آرا هستند، کوتاه نخواهم آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید