عملیات اجرایی خدمت رسانی به زائران نوروزی از 25 اسفند در خراسان رضوی شروع شده است

به گزارش بارازعلی، قائم مقام رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: از 25 اسفندماه جاری عملیات اجرایی خدمات رسانی به زائران نوروزی در شهرستان های مختلف خراسان رضوی شروع شده است.

عملیات اجرایی خدمت رسانی به زائران نوروزی از 25 اسفند در خراسان رضوی شروع شده است

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، حجت گنابادی نژاد، قائم مقام رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی صبح امروز، در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی که در استانداری خراسان رضوی برگزار گردید گفت: با تمهیدات اندیشیده شده به وسیله کمیته های 14 گانه خدمات سفر در استان، از 25 اسفندماه جاری عملیات اجرایی خدمات رسانی به زائران نوروزی در شهرستان های مختلف خراسان رضوی آغاز شده است.

گنابادی نژاد با اشاره آغاز خدمات رسانی ایستگاه استقبال از بهار در محور نیشابور به مشهد اظهار کرد: نماینده تمامی کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر به صورت 24 ساعته در این ایستگاه حضور داشته باشند.

قائم مقام رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی توضیح داد: به منظور خدمات رسانی شایسته به زائران مکان مناسب برای استقرار نمایندگان کمیته های مورد نظر در کمپ غدیر مورد توجه ویژه و در دستور کار قرار گیرد.

او با اشاره به تصمیمات ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار کرد: با توجه به حجم زیاد ورود زائران در جهت داورزن به مشهد تعداد پایگاه های امداد و نجات در این محور به 2 ایستگاه افزایش خواهد یافت.

گنابادی نژاد با اشاره به افزایش تعداد گردشگران در شهر تاریخی توس و آرامگاه فردوسی اظهار کرد: در راستای سرویس دهی مطلوب شبکه های تلفن همراه در محدوده بولوار توس و آرامگاه فردوسی تمهیدات ویژه ای در دستور کار قرار گرفته است.

او تاکید نمود: پوشش آنتن دهی و سرویس اینترنت به صورت مصداقی در سطح شهرستان مشهد مقدس به صورت روزانه رصد گردد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی نیز با اشاره به ازدحام جمعیت در زمان بازگشت از مشهد اظهار کرد: با توجه به کمبود ناوگان اتوبوس برون شهری برای استفاده از اتوبوس های شهری در بازگشت زائران جلسه تشکیل و موضوع مشخص تکلیف خواهد شد.

سید جواد موسوی گفت: اعلام ظرفیت اشغال دقیق اماکن اقامتی به صورت روزانه، تامین 2 هزار فضای پارک خودرو در محدوده خیابان امام رضا (ع) مشهد، اطلاع رسانی دقیق و فوری از شرایط جوی از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2296

به "عملیات اجرایی خدمت رسانی به زائران نوروزی از 25 اسفند در خراسان رضوی شروع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات اجرایی خدمت رسانی به زائران نوروزی از 25 اسفند در خراسان رضوی شروع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید