تور ارزان ترکیه: فاصله اسپارتا تا کمر در ترکیه چقدر است؟

به گزارش بارازعلی، در سال های اخیر، سفر کردن به ترکیه در میان ایرانی ها بسیار رواج پیدا نموده است. بیشتر افرادی که قصد سفر کردن به خارج از کشور را دارند به عنوان یکی از گزینه های اصلی به سراغ کشور ترکیه می فرایند. این کشور بسیار زیباست و مسافران ایرانی کاملا حق دارند که در پی سفر کردن به شهرهای مختلف آن باشند. آنتالیا و استانبول، دیگر تنها مقصد گردشگران نیستند بلکه مسیرها و مکان های متنوعی برای رفتن به ترکیه وجود دارد. شهرهای این کشور همسایه، خوش آب و هوا هستند و زیبایی خاصی دارند. از سوی دیگر نزدیک بودن آنها به وطن هم علت دیگری است که دل هم وطنان برای مدیریت کردن یک سفر خارجی را ربوده است. در این مقاله ادو شهر ترکی یعنی اسپارتا و کمر را برای تان معرفی می کنیم و از فاصله اسپارتا تا کمر به شما می گوییم. با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید.

تور ارزان ترکیه: فاصله اسپارتا تا کمر در ترکیه چقدر است؟

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

با کمر در ترکیه آشنا شوید

کِمِر، شهری در کشور زیبای ترکیه است که در استان آنتالیا واقع شده است. کمر در سواحل مدیترانه واقع شده و آب و هوای آن مدیترانه ای و دل چسب است. در گذشته ها، این شهر یک منطقه گردشگری به حساب نمی آمد و در آن مسافران تردد زیادی نداشتند. اما این روزها، کمر هم نقطه ای از ترکیه است که در آن رفت و آمد زیادی وجود دارد و مسافران آنتالیا، بخشی از اوقات شان را در آن سپری می نمایند. در واقع، اخیرا، کمر به یکی از نقاط مهم گردشگری در ترکیه بدل شده است. کمر آنتالیا کوش آداسی

با اسپارتا در ترکیه آشنا شوید

اسپارتا، شهری در غرب کشور ترکیه است. اسپارتا، مرکز استان اسپارتا شناخته می گردد. شاید برای تان جالب باشد که بدانید به این شهر، لقب شهر گل را داده اند. زیرا گلاب گیری در اسپارتا بسیار رایج است. گردشگری در اسپارتا هم به یکی از منابع اصلی درآمدزایی در این شهر بدل شده و می توان ردپای گردشگران مختلف را در این شهر هم مشاهده کرد.

فاصله اسپارتا تا کمر را بدانید

اگر قصد دارید که در شهرهای ترکیه گشت و گذاری جانانه داشته باشید به شما توصیه می گردد که رفتن به اسپارتا و کمر را هم در برنامه های تان بگنجانید. از اسپارتا و کمر به نواحی مختلف کشور ترکیه، جاده های فراوانی وجود دارد. بنابراین برای رفتن از اسپارتا به کمر هم دچار مشکل نخواهید شد و از مسیری سرراست و واضح به مقصد بعدی خود خواهید رسید. فاصله میان این دو شهر دیدنی ترکیه حدود 171.9 کیلومتر است. اگر بخواهید با اتومبیل از اسپارتا به کمر بروید یا بالعکس، باید تقریبا دو ساعت و 50 دقیقه زمان بگذارید. به عبارت دیگر، حدود سه ساعت طول می کشد تا از کمر به اسپارتا یا از اسپارتا به سمت کمر رهسپار شوید. بلیط تهران آنتالیا | بلیط آنتالیا تهران

در آخر فاصله اسپارتا تا کمر

کشور ترکیه با وجود توسعه صنعت گردشگری به راه های جاده ای هم توجه زیادی نموده است. البته برخی از این جاده ها پرپیچ و خم هستند و برای سفر کردن در آنها احتیاج به رعایت نکات ایمنی بیشتری است ولی به طور کلی از نظر راه ها و تنوع جاده ها، مسافران و گردشگران در کشور ترکیه با مشکلاتی جدی رو به راه نمی شوند. اگر به ترکیه رفتید و قصد سفر از کمر به اسپارتا را داشتید باید روی سه ساعت زمان برای پشت سر گذاشتن جاده و رسیدن از اسپارتا تا کمر دیگر برنامه ریزی داشته باشید. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2134

به "تور ارزان ترکیه: فاصله اسپارتا تا کمر در ترکیه چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ترکیه: فاصله اسپارتا تا کمر در ترکیه چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید