قانونی جدید که سبب سردرگمی گردشگران پاریس شده است

به گزارش بارازعلی، ایسنا/ این خبر پیرامون قانونی جدید که سبب سردرگمی گردشگران پاریس شده است، نگارش شد.

قانونی جدید که سبب سردرگمی گردشگران پاریس شده است

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

قضیه چیست؟

فهرست معینی از بیش از 100 منطقه پاریس که استفاده از ماسک در آنها اجباری است، اعلام شد. این فهرست شامل مناطق اطراف رود سن می گردد، اما بعضی از نقاط توریستی مشهور پاریس از جمله برج ایفل، شانزلیزه و محله له آل در این فهرست دیده نمی شوند.

یک توریست فرانسوی بیان نمود: به هیچ وجه معین نیست. ما توریست هستیم و بنابراین نمی دانیم در چه مناطقی باید از ماسک استفاده کنیم. ما فکر می کنیم این قانون برای نقاط توریستی باشد، اما هیچ علامتی در این مناطق نصب نشده و این موضوع کاملا مبهم است.

یک توریست خارجی در پاریس هم در این باره گفت: درباره این قانون جدید شنیده ام، اما من اطلاعاتی درباره مناطق مشخص شده ندارم و نمی دانم چطور باید درباره این موضوع اطلاعات کسب کنم.

براساس این مقررات جدید، تمامی افراد 11 سال به بالا اگر در مناطق معین شده از ماسک استفاده نکنند، باید 135 یورو جریمه بپردازند.

فرانسه نیز همچون بعضی دیگر از کشورهای اروپایی شاهد افزایش شدید شمار مبتلایان به ویروس کرونا بوده که این موضوع نگرانی ها از شروع موج دوم ابتلا به این ویروس را افزایش داده است.

منبع: همگردی
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1362

به "قانونی جدید که سبب سردرگمی گردشگران پاریس شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قانونی جدید که سبب سردرگمی گردشگران پاریس شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید