تور اروپا: روز ملی اروپا چه روزی است؟

به گزارش بارازعلی، روز اروپا که در 9 ماه می یا همان 20 اردیبهشت هر سال برگزار می گردد، صلح و اتحاد در اروپا را جشن می گیرد. این سالگرد به مناسبت اعلامیه شومان تاریخی شده است.

تور اروپا: روز ملی اروپا چه روزی است؟

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

رابرت شومان، وزیر امور خارجه وقت فرانسه، در سخنرانی خود در پاریس در سال 1950 میلادی، ایده خود را برای شکل جدیدی از همکاری سیاسی در اروپا بیان نمود، که جنگ بین ملت های اروپا را غیر قابل تصور می کرد.

منظره او ایجاد یک نهاد اروپایی بود که فراوری زغال سنگ و فولاد را جمع و مدیریت کند. معاهده ای برای ایجاد چنین سازمانی درست یک سال بعد به امضا رسید. پیشنهاد شومان آغازی برای اتحادیه اروپا بود که روز ملی اروپا را رقم زد.

برای آگاهی از تورهای اروپایی خبرنگاران وارد لینک شوید.

نهادهای اتحادیه اروپا روز اروپا را جشن می گیرند

برای جشن روز اروپا، نهادهای اتحادیه اروپا در اوایل ماه می در بروکسل و استراسبورگ درهای خود را به روی عموم باز می کنند. دفاتر محلی اتحادیه اروپا در اروپا و سراسر دنیا فعالیت ها و رویدادهای متنوعی را برای سنین مختلف برگزار می کنند. هر ساله هزاران نفر به منظور گرامی داشت روز ملی اروپا و افزایش آگاهی در خصوص اتحادیه اروپا در بازدیدها، مناظره ها، کنسرت ها و رویدادهای دیگر شرکت می کنند.

علاقه مندان به اروپا می توانند با مطالعه قوانین عجیب و غریب اروپاموارد جدیدی را مطالعه کنند.

جشن روز ملی اروپا

جشن 9 می فقط جشن بنیان گذار ادغام اروپا نیست؛ بلکه بیانگر این واقعیت است که زندگی در اتحادیه اروپا مبتنی بر اصول قوانینی بوده که در این اتحادیه وضع شده است.

این قوانین دارای نظم دموکراتیک مبتنی بر حاکمیت مردم و ارزش هایی است که اکنون به وسیله اکثریت قریب به اتفاق مردم اروپا پذیرفته شده و مشترک است و مردم اروپا آن را جشن می گیرد.

معنای این جشن در بزرگداشت مسیری است که باید برای تحکیم این اصول و ارزش ها طی می شد، بدون آنکه پیروزی های به دست آمده را در نظر بگیرند.

در روز ملی اروپا چه اتفاقی خواهد افتاد؟

روز ملی اروپا در 9 ماه می سالانه فرصتی را برای نزدیک کردن اروپا به شهروندان خود فراهم می نماید. در این روز اطلاعات رسانی، هدایت و بحث در خصوص مضامین اتحادیه اروپا در مدارس و دانشگاه ها با رویدادهایی با محتوای فرهنگی و آموزشی خاص برگزار می گردد.

روز اروپا بعلاوه باید فرصتی برای ایجاد روابط نزدیک بین شهروندان اروپا و غلبه بر احساس فاصله، بی تفاوتی و حتی نارضایتی باشد که نسبت به نهادهای اروپایی احساس می کنند. این زمانی است که می توان از نمادهای اتحادیه بیشترین بهره را برد.

همان طور که در خصوص یک روز ملی دیده می گردد، آنچه موردنیاز است نمایش خوب پرچم های اروپاست. این موضوع نه تنها در مکان هایی که در آن رویدادها برگزار می گردد، بلکه به ویژه در پنجره خانه ها نیز مشاهده می گردد.

پایان 9 ماه می، باید یک تعطیل عمومی باشد که مردان و زنان از شهرها، منطقه ها و کشورهای مختلف اروپا می توانند با یکدیگر ملاقات کنند.

روز ملی اروپا 2020

در روز ملی اروپا 2020، نهادهای اتحادیه اروپا به وسیله فعالیت های آنلاین متعدد به بسیاری سعی کردند رویکرد همبستگی اروپایی ها را برای بالا بردن مقدار اتحاد آن ها نشان دهند، تا از بحران ویروس کرونا عبور کند.

در این رویکرد بیانیه ای وجود دارد که مجموعه ای از توصیفات دلگرم کننده و 16 روش اروپایی ها برای مبارزه با ویروس کرونا و بعلاوه اطلاعات به روز شده در خصوص واکنش اتحادیه اروپا به بحران این ویروس را اعلام می نماید.

منبع: ژیوار
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2219

به "تور اروپا: روز ملی اروپا چه روزی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: روز ملی اروپا چه روزی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید