پوچتینو و رائول جدی ترین گزینه های جانشینی زیدان؛ چهار بازی سرنوشت ساز پیش روی زیزو

به گزارش بارازعلی، خبرگزاری خبرنگاران- رئال مادرید طی هفته های اخیر نتایج ضعیفی کسب نموده است و اکنون صندلی زین الدین زیدان به عنوان سرمربی این باشگاه در خطر است.

پوچتینو و رائول جدی ترین گزینه های جانشینی زیدان؛ چهار بازی سرنوشت ساز پیش روی زیزو

به گزارش خبرنگاران، بیشتر بازیکنان رئال مادرید از زیدان حمایت می نمایند اما چند تن از بازیکنان این تیم از ایجاد تغییر استقبال می نمایند و باور دارند که با انتصاب یک سرمربی جدید، نتایج می تواند تغییر کند. بازیکنان کلیدی رئال مادرید تا سرانجام دوران زیدان در رئال مادرید از او حمایت خواهند کرد. در حال حاضر اخراج این سرمربی فرانسوی بعید به نظر می رسد.

زین الدین زیدان بعد از شکست 2-0 مقابل شاختار دونتسک در پنجمین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به شدت تحت فشار است و به گفته رسانه های اسپانیایی آینده اش روی هواست. به نقل از مارکـا، به لطف پیروزی 3-2 اینتر مقابل مونشن گلادباخ، رئال مادرید هنوز هم شانس صعود از گروه را دارد و سرنوشت آنها در دست خودشان است. با اینحال، درون باشگاه و میان اعضای هیئت مدیره اعتماد سابق به زیدان وجود ندارد و شک و تردید هایی در مورد تصمیم گیری راجع به آینده سرمربی فرانسوی به وجود آمده است.

باشگاه منتظر است تا واکنش تیم را قبل از هرگونه تصمیم گیری ببیند. بازی های بعدی تیم مقابل سویا، مونشن گلادباخ و اتلتیکو مادرید کاملاً در تصمیم گیری مدیران باشگاه تأثیر گذار خواهد بود. باشگاه بعد از شکست مقابل آلاوز مطمئن بود که زیدان می تواند شرایط تیم را عوض کند اما شکست امروز مقابل شاختار دونتسک ابهامات زیادی در مورد این سرمربی به وجود آورده است. بنابراین آنها به این نتیجه رسیده اند که شاید زمان اتخاذ تصمیمی مهم در مورد تیم فرا رسیده است و شاید این منجر به قطع همکاری با یکی از پر افتخار ترین سرمربیان تاریخ باشگاه گردد.

رئال مادرید در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، با دو گل مغلوب شاختار دونتسک شد، تا کارش برای صعود به دور بعدی مسابقات به اما و اگر بکشد. لوس بلانکوس که پس از فصل 2011/12 فقط دو بار و آن هم تحت راهنمایی زین الدین زیدان پیروز به کسب قهرمانی در لالیگا شده، بدترین فصل خود طی یک دهه اخیر را تجربه می نماید. حضور در رتبه چهارم لالیگا و احتمال حذف از لیگ قهرمانان اروپا، موجب ناامیدی طرفداران شده است.

پس از شکست 2-1 مقابل آلاوز در لالیگا، این تیم در لیگ قهرمانان اروپا مغلوب شاختار دونتسک شد، تا ثبت دو شکست متوالی، رئال مادرید را وارد بحران کند و آینده شغلی زین الدین زیدان که سه بار این تیم را فاتح لیگ قهرمانان اروپا نموده به خطر اندازد. زین الدین زیدان پس از شکست مقابل شاختار دونتسک گفت که قصد استعفا ندارد و فلورنتینو پرز رییس رئال مادرید نیز فعلاً تصمیمی برای اخراج این مربی فرانسوی ندارد، اما این بدان معنا نیست که آینده شغلی او تضمین شده است.

شکست در دو ملاقات اخیر، زیدان را تحت ذره بین مدیریت باشگاه قرار داده و چهار بازی بعدی رئال مادرید در آینده زیدان تاثیرگذار خواهد بود. باشگاه میخواهد پیش از هرگونه تصمیمی، واکنش تیم تحت راهنمایی زیدان به شکست های اخیر را ملاحظه کند. باشگاه تصور می کرد پس از شکست مقابل آلاوز، رئال مادرید قادر به بازگشت خواهد بود، اما شکست مجدد مقابل شاختار دونتسک، همه چیز را تغییر داده است.

رئال مادرید در چهار ملاقات آینده اش، کار ساده ای ندارد. ابتدا در لالیگا میهمان سویا خواهد بود. سپس یک ملاقات سرنوشت ساز مقابل مونشن گلادباخ در لیگ قهرمانان اروپا خواهد داشت. پس از آن نیز به ترتیب میزبان اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو خواهد بود. مائوریسیو پوچتینو سرمربی سابق تیم های اسپانیول و تاتنهام در حال حاضر جزو اصلی ترین نامزد های جانشینی زین الدین زیدان روی نیمکت رئال مادرید است. در صورت ناکامی در جذب این سرمربی آرژانتینی، آنها به سراغ رائول گونزالس اسطوره اسپانیایی باشگاه و سرمربی فعلی رئال مادرید کاستیا خواهند رفت.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید معتقد است که در حال حاضر فقط می توان روی بازیکنانی چون سرخیو راموس، رافائل واران، فرلان مندی، کاسمیرو، فده والورده و کریم بنزما حساب باز کرد و دیگر بازیکنان در حد نام باشگاه رئال مادرید نیستند. یکی از دلایل اصلی ناراحتی زیدان را باید انفعال رئال مادرید در بازار تابستانی قلمداد کرد. مسائل اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا باعث شد رئال مادرید تقریبا هیچ خرید مهمی نداشته باشد و نقاط ضعف این تیم نسبت به فصل گذشته ترمیم نشد. این در حالیست که بسیاری از باشگاه های عظیم اروپا حداقل یکی دو خرید خوب داشتند، اما رئال مادرید ترجیح داد تابستان آرامی را سپری کند. به همین علت زیدان نتوانست بازیکنان مدنظر خود را جذب کند و حالا به نظر می رسد عدم رضایت او از ترکیب فعلی باعث عصبانیت سرمربی فرانسوی شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1595

به "پوچتینو و رائول جدی ترین گزینه های جانشینی زیدان؛ چهار بازی سرنوشت ساز پیش روی زیزو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو و رائول جدی ترین گزینه های جانشینی زیدان؛ چهار بازی سرنوشت ساز پیش روی زیزو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید