لیگ برتر والیبال، شهداب از سد پیکان گذشت، یزدی ها در یک قدمی قهرمانی

به گزارش بارازعلی، تیم والیبال شهداب یزد در بازی نخست فینال لیگ برتر مقابل پیکان به یک پیروزی چشمگیر رسید.

لیگ برتر والیبال، شهداب از سد پیکان گذشت، یزدی ها در یک قدمی قهرمانی

به گزارش خبرنگاران، ملاقات نخست فینال لیگ برتر والیبال عصر امروز (شنبه - 21 اسفند 1400) بین تیم های شهداب یزد و پیکان تهران در سالن فدراسیون برگزار گردید و با رجحان 3 بر سفر تیم شهداب به خاتمه رسید.

ست نخست با رجحان پیکان در دفاع داخل میدان و توپ گیری شروع شد، ولی بازیکنان شهداب در ادامه با حملات مؤثر و دفاع روی تور بهتر از حریف عنوان دار خود پیش افتادند. شهداب در ست نخست 25 بر 22 برنده شد.

پیکان در ست دوم با تغییراتی به میدان آمد و از رضا صفایی و امیر حسینی به جای پوریا یلی و طاهر وادی استفاده کرد. این تغییرات اما برای رویارویی با شهداب باانگیزه کافی نبود و تیم یزدی در ست دوم نیز 25 بر 20 پیروز شد.

تیم پیکان اکبری در ست سوم، تیم برتر میدان بود و حتی 24 بر 21 هم از حریف خود پیش افتاد اما نتوانست از این رجحان استفاده کند و با مقاومت شهدابی ها روبرو شد تا در نهایت 30 بر 28 ست سوم و 3 بر صفر بازی را واگذار کند.

امین اسماعیل نژاد 28 امتیاز برای شهداب و حمزه زرینی 16 امتیاز برای پیکان در این ملاقات کسب کردند.

سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک میهمان ویژه این ملاقات بود. رئیس کمیته المپیک قبل از ورود به سالن مسابقه در نشستی با رئیس فدراسیون والیبال در خصوص برنامه های تیم های ملی والیبال ایران در سال آینده صحبت و محمدرضا داورزنی نیز در این نشست گزارشی از برگزاری لیگ های سال 1400 ارائه کرد.

ملاقات دوم فینال روز دوشنبه 23 اسفند برگزار خواهد شد و در صورت احتیاج به مسابقه سوم، دو تیم روز چهارشنبه 25 اسفند به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2277

به "لیگ برتر والیبال، شهداب از سد پیکان گذشت، یزدی ها در یک قدمی قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر والیبال، شهداب از سد پیکان گذشت، یزدی ها در یک قدمی قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید