مرتنس در راستا پیوستن به اینتر

به گزارش بارازعلی، مهاجم بلژیکی تیم فوتبال ناپولی ممکن است در سرانجام فصل جاری راهی اینتر گردد.

مرتنس در راستا پیوستن به اینتر

به گزارش خبرنگاران، روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت در شماره امروز (یکشنبه) خود با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه اینتر نظر خود را معطوف به جذب دریس مرتنس از ناپولی نموده و میخواهد در انتها فصل جاری این مهاجم بلژیکی را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد. در حال حاضر جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه اینتر در حال آنالیز اوضاع به منظور به خدمت دریافت این بازیکن در تابستان پیش رو است.

مرتنس 32 ساله که در سال 2013 از پی اس وی آیندهوون به ناپولی پیوست، تاکنون در 290 بازی برای آبی پوشان ناپل به میدان رفته و 116 گل هم برای این تیم به ثمر رسانده است. این مهاجم گلزن همچنین 86 بازی ملی با 18 گل زده در کارنامه اش دیده می گردد.

این مهاجم بلژیکی که قرارداد کنونی اش با ناپولی در انتها فصل جاری به انتها می رسد، پیش از این در گفت وگو با مجله بلژیکی فوتبال اسپورت درباره آینده حرفه ای اش و احتمال تمدید قراردادش با این باشگاه گفته بود: نمی دانم که آینده حرفه ایم چه خواهد شد. در حال حاضر هدفم این است که فصل خیلی خوبی را با ناپولی داشته باشم.

اخیراً شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس هم اطلاع داد دریس مرتنس پیشنهادهایی از باشگاه های چینی و قطری را رد نموده است. این مهاجم بلژیکی این فصل در 14 بازی از رقابت های مختلف 7 گل برای ناپولی به ثمر رسانده و 2 پاس گل هم برای هم تیمی هایش ساخته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 742

به "مرتنس در راستا پیوستن به اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرتنس در راستا پیوستن به اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید