مسعود شجاعی: آنقدر درباره مسائل حرف زده ایم که دیگر به کسی برنمی خورد، با نتایجی خوب جواب بی احترامی ها را می دهیم

به گزارش بارازعلی، مسعود شجاعی، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد، این تیم با کسب نتایج خوب در جام ملت های آسیا پاسخ بی احترامی ها را خواهد داد.

مسعود شجاعی: آنقدر درباره مسائل حرف زده ایم که دیگر به کسی برنمی خورد، با نتایجی خوب جواب بی احترامی ها را می دهیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، مسعود شجاعی پیش از سفر تیم ملی فوتبال کشورمان به قطر ضمن بیان این مطلب گفت: هر کاری می توانستیم انجام دادیم و اکنون با شرایط سخت به مسابقات می رویم و از مسئولان هم ناامید هستیم. در حال حاضر کار خاصی نمی گردد انجام داد و بازی ها و اردوهایی که باید را به هر شکلی برگزار کردیم. هم اکنون باید خود را از نظر روحی و روانی آماده کنیم که ان شاءالله بتوانیم این تورنمنت سخت را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا هیچ کدام از مسئولان فدراسیون برای بدرقه تیم ملی نیامده اند، بیان کرد: خودتان شاهد هستید و واقعاً حرفی برای گفتن نمی ماند. اولین بار است که این اتفاق می افتد. آنقدر درباره مسائل حرف زده ایم که دیگر به هیچ کس هم برنمی خورد. واقعاً از این زشت تر نمی گردد. ما به خاطر مردم که تیم ملی را دوست دارند راهی مسابقات می شویم و با نتایجی خوب جواب بی احترامی ها را می دهیم، چون حرف زدن دیگر فایده ندارد و پرداختن به این مسائل دیگر لوث شده است.

کاپیتان تیم ملی فوتبال درباره شانس موفقیت این تیم در جام ملت های آسیا نیز اعلام نمود: تیم ملی آنقدر بازیکن مستعد دارد که همه چیز آماده است تا نتایج خوبی را در جام ملت ها بگیریم. فقط مشکل کم لطفی مسئولان است که دیگر به آن توجهی نداریم، چون زمانش نیست که بخواهیم به آن بپردازیم. فکر می کنم بهتر است تمرکزمان را روی بازی ها بگذاریم.

شجاعی راجع به اینکه توقع قهرمانی از تیم ملی انگیزه آنها را بیشتر می نماید یا اینکه کارشان را سخت تر خواهد نمود، یادآور شد: هر دو مورد اتفاق می افتد. هم انگیزه مان بالا می رود و هم اینکه کارمان برای موفقیت بیشتر خواهد شد. من به شخصه به این تیم امیدوارم و برای بار آخر می گویم که از مسئولان ناامید هستیم و تنها امیدمان حمایت مردم، پیشکسوتان و بزرگ ترهای فوتبال است. امیدوارم در این تورنمنت هر یک از پیشکسوتان با هر ایده و تفکری که دارند اختلاف نظرها را کنار بگذارند و تیم ملی را حمایت نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 208

به "مسعود شجاعی: آنقدر درباره مسائل حرف زده ایم که دیگر به کسی برنمی خورد، با نتایجی خوب جواب بی احترامی ها را می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسعود شجاعی: آنقدر درباره مسائل حرف زده ایم که دیگر به کسی برنمی خورد، با نتایجی خوب جواب بی احترامی ها را می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید