معرفی بیش از 420 جاذبه گردشگری استان گلستان در فضای مجازی

به گزارش بارازعلی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از معرفی و فراوری محتوا برای بیش از 420 جاذبه گردشگری استان در فضای مجازی از 25 اسفندماه و باهدف تشویق بیشتر مردم برای ماندن در خانه و کاهش سفر اطلاع داد.

معرفی بیش از 420 جاذبه گردشگری استان گلستان در فضای مجازی

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، احمد تجری روز دوشنبه 25 فروردین ماه 99 با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس و ضرورت خودداری از سفر در شرایط کنونی کشور، استفاده از ظرفیت های فضای مجازی مناسب ترین راه برای آشنایی هم وطنان با جاذبه های گردشگری و تاریخی مناطق مختلف است.

او گفت: هم زمان با شیوع این بیماری و به تعویق افتادن سفرها در نوروز، از 25 اسفندماه 98 تا به امروز امکان بازدید مجازی و همچنین معرفی بیش از 420 جاذبه گردشگری استان در قالب تصاویر 360 درجه، فیلم، عکس و نماهنگ در فضای مجازی توسط این اداره کل فراهم شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان افزود: محتواهای فرهنگی شامل معرفی بازی های بومی و محلی، جاذبه های گردشگری، بناها و بافت های تاریخی، مشاهیر استان، سایت های گردشگری و ... است که باهدف تشویق بیشتر مردم برای ماندن در خانه و کاهش سفر با هشتگ های سفرمجازی و مانور تبلیغات گردشگری در فضای مجازی در اختیار علاقه مندان نهاده شد.

تجری اظهار امیدواری کرد: اکنون که مردم بیشتر اوقات خود را در خانه هستند، از فرصت به وجود آمده استفاده نمایند و با گردش مجازی در فضاهای ایجادشده مانند تور مجازی، پرتال گردشگری، اپلیکیشن جامع گردشگری استان، اینستاگرام، کانال اداره کل در پیغام رسان ها و پرتال خبری و همچنین کسب اطلاعات مفیدی که در اختیار آنان قرار داده شده است، زمینه سفر به گلستان را در آینده با اطلاعات بیشتری فراهم نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1160

به "معرفی بیش از 420 جاذبه گردشگری استان گلستان در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بیش از 420 جاذبه گردشگری استان گلستان در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید