معرفی کرمان به عنوان مرکز گردشگری مقاومت

به گزارش بارازعلی، مدیرکل میراث فرهنگی، #گردشگری و صنایع دستی استان #کرمان از معرفی این استان به عنوان مرکز گردشگری مقاومت در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری #تهران اطلاع داد.

معرفی کرمان به عنوان مرکز گردشگری مقاومت

به گزارش دنیای سفر فریدون فعالی در حاشیه افتتاح پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی در محل نمایشگاه های بین المللی تهران اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با مشارکت کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان و شهرداری های سیرجان، بم و رفسنجان در فضایی به مساحت 200 مترمربع، جاذبه های تاریخی، طبیعی و گردشگری دیار کریمان را در نمایشگاه فوق الذکر معرفی می نماید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان اضافه نمود: در غرفه استان کرمان به جنبه های تخصصی صنعت گردشگری این استان به صورت ویژه پرداخته می گردد.

وی با تقدیر از حضور شهرداریهای سیرجان، بم و رفسنجان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران گفت: در این نمایشگاه تفاهم نامه های همکاری بین شهرداریهای استان کرمان وسایر شهرداری ها و صنایع وابسته به صنعت گردشگری سراسر کشور منعقد خواهد شد.

فعالی با بیان اینکه شیوع کرونا به صنعت گردشگری ضربه وارد کرد اضافه نمود: امیدواریم در این نمایشگاه زمینه های توسعه و رونق گردشگری داخلی بیش از پیش فراهم گردد.

وی در ادامه از ارائه بسته های سرمایه گذاری صنعت گردشگری کرمان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران اطلاع داد و تاکید نمود: استان کرمان آمادگی ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران حوزه های مختلف گردشگری از محل منابع اقتصادی تبصره 18 را دارد.

وی با اشاره به نزدیکی ایام نوروز 1400 گفت: بدون شک برگزاری نمایشگاه های گردشگری می تواند به پیوند مردم و کسب و کارهای وابسته به این صنعت بیش از پیش یاری کند.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2217

به "معرفی کرمان به عنوان مرکز گردشگری مقاومت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کرمان به عنوان مرکز گردشگری مقاومت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید