تور دبی: معرفی نمایشگاه موتور شو دبی 2021

به گزارش بارازعلی، موتور شو دبی 2021

موتور شو دبی 2021 که با نام نمایشگاه بین المللی خودرو دبی هم شناخته می گردد، نمایشگاهی مجذوب کننده برای دوستداران اتومبیل ها و موتور سیکلت ها است. در نمایشگاه موتور شو دبی 2021 می توانید آخرین دستاوردها در دنیای خودروها و موتورسیکلت ها را ببینید و از آخرین فناوری ها در این زمینه باخبر شوید. با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید تا اطلاعات کاملی در خصوص موتور شو دبی 2021 کسب کنید.

تور دبی: معرفی نمایشگاه موتور شو دبی 2021

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

موتورشو دبی چه نمایشگاهی است؟

موتور شو دبی نمایشگاهی مشهور است که هر دو سال یک بار برگزار می گردد و نمایندگان و تولیدنمایندگان برجسته خودرو در آن گرد هم می آیند. این نمایشگاه، بستر فوق العاده ای را برای نمایش آخرین دستاوردها در زمینه موتورهای سنگین و سبک، ابرخودروها، فناوری های نوین در زمینه خودروهای هوشمند، تیونینگ، قطعات خودرو، خودروهای کلاسیک و اسپرت و … فراهم آورده است. هر آنچه که در صنعت خودروسازی وجود داشته باشد در این نمایشگاه یافت می گردد و در آن فضای مناسبی برای به دست آوردن اطلاعات به روز در خصوص خودروها، موتورسیکلت ها و قطعات آن ها وجود دارد.

نمایشگاه موتور شو دبی 2021

نمایشگاه موتورشو دبی 2021 شاید یکی از هیجان انگیزترین نمایشگاه هایی باشد که می توانید از آن بازدید کنید. از این نمایشگاه با اسم شگفت انگیزترین و بزرگترین رویداد در زمینه خودروهای موتوری و سبک زندگی شهری در سال 2021 یاد می نمایند؛ جایی که در آن می توانید شاهد رژه ابرخودروها، دوچرخه ها، نمایش قایق های بادبانی، برنامه های آشپزی و ورزش، نمایش بدلکارها، موسیقی زنده و … باشید.

زمان برگزاری موتور شو دبی 2021

24 تا 27 نوامبر 2021 برابر با 3 تا 6 آذر 1400

محل برگزاری موتور شو دبی 2021

آدرس

دبی، مرکز تجارت جهانی دبی

روش های دسترسی

برای رسیدن به مرکز تجارت جهانی دبی می توانید از روش های زیر بهره ببرید:

مترو: مرکز تجارت جهانی دارای ایستگاه اختصاصی مترو است که با استفاده از قطارهای خط قرمز به آن می رسید. ایستگاه ابراج الاامارات و ایستگاه المرکز المالی هم در نزدیکی مرکز تجارت جهانی دبی قرار دارند.

تاکسی: رانندگان تاکسی در دبی به خوبی با مرکز تجارت جهانی دبی و ورودی های آن آشنایی دارند. بنابراین با استفاده از تاکسی به راحتی می توانید به هر قسمتی از مرکز تجارت جهانی دبی بروید. اگر تاکسی رزرو کنید، حداقل هزینه شما 5 تا 12 درهم خواهد شد.

خودرو شخصی:مرکز تجارت جهانی دبی از بزرگراه اصلی شهر یعنی جاده شیخ زاید به راحتی قابل دسترسی است. این مرکز دارای چندین پارکینگ با خدمات رایگان و غیر رایگان است و در مجموع ظرفیت 7530 خودرو را دارد. در این مکان، مکان پارک خودروهای برقی با ایستگاه های شارژ هم تعبیه شده است.

نظر شما در خصوص نمایشگاه موتور شو دبی 2021 چیست؟ آیا می دانید همزمان با برگزاری این نمایشگاه، نمایشگاه اکسپو دبی هم در حال برگزاری است و می توانید برنامه ای را برای بازدید از هر دو نمایشگاه ترتیب دهید؟

اگر قصد سفر به دبی و بازدید از این نمایشگاه را دارید، می توانید رزرو هتل دبی خود را با کمترین قیمت در خبرنگاران انجام دهید.

بهاره فلاح

منبع: فلای تودی
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2030

به "تور دبی: معرفی نمایشگاه موتور شو دبی 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: معرفی نمایشگاه موتور شو دبی 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید