ملی پوش بسکتبال با ویلچر: می خواستیم اختلاف مان را با ژاپن کمتر کنیم که نشد، به چیزی غیر از شکست تایلند فکر نمی کنیم

به گزارش بارازعلی، ندا فراستی عضو تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان کشورمان گفت که اعضای این تیم به چیزی غیر از برتری مقابل تایلند در دیدار رده بندی بازی های پاراآسیایی 2018 فکر نمی نمایند.

ملی پوش بسکتبال با ویلچر: می خواستیم اختلاف مان را با ژاپن کمتر کنیم که نشد، به چیزی غیر از شکست تایلند فکر نمی کنیم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، ندا فراستی پس از شکست تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان کشورمان مقابل ژاپن گفت: ژاپنی ها در بازی امروز خیلی بهتر از ما بودند. ما در دوره گذشته بازی های پاراآسیایی هم به ژاپن باخته بودیم و در این دوره به دنبال جبران بودیم و می خواستیم اختلاف را کمتر کنیم، اما نشد. می دانستیم احتمال شکست مان به ژاپن زیاد است، اما نه با این اختلاف.

وی که بعد از باخت 27 بر 96 تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان کشورمان صحبت می کرد، به امکانات خوب ژاپنی ها اشاره نمود و گفت: تجهیزات ژاپنی ها بهتر از ما بود، اما این دلیلی برای توجیه نیست. ما باید بیشتر از این کار کنیم.

عضو تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان کشورمان همچنین توضیح داد: ما در دیدار مقابل تایلند باید پیروز شویم و اصلاً به چیزی غیر از این فکر نمی کنیم. غیر از این چاره ای نداریم. اصلاً چیزی به غیر از پیروزی مقابل تایلند در باور ما نمی گنجد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 102

به "ملی پوش بسکتبال با ویلچر: می خواستیم اختلاف مان را با ژاپن کمتر کنیم که نشد، به چیزی غیر از شکست تایلند فکر نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش بسکتبال با ویلچر: می خواستیم اختلاف مان را با ژاپن کمتر کنیم که نشد، به چیزی غیر از شکست تایلند فکر نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید