مهدی: هنوز زمانی برای برگزاری استقلال و سپاهان نداریم

به گزارش بارازعلی، مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال گفت:هنوز فضایی را برای برگزاری استقلال و سپاهان نداشتیم و امیدوارم یک روز از اردوی تیم ملی را از سرمربی آینده آن اجازه بگیریم و بازی را برگزار کنیم.

مهدی: هنوز زمانی برای برگزاری استقلال و سپاهان نداریم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سهیل مهدی در مورد برگزاری مسابقات لیگ برتر و جام حذفی گفت: به واسطه تأخیر در آغاز لیگ برتر و همچنین تعویق برخی مسابقات، بازی های عقب افتاده داریم که بخشی را جبران کردیم و نیم فصل دوم را هم آغاز کردیم.

وی ادامه داد: فشردگی جدول مسابقات به واسطه حضور نمایندگان ایران در آسیا زیاد است. ما برنامه اولیه را داریم، اما به واسطه اردوهای تیم ملی و حضور نمایندگان کشورمان در آسیا باید یک مقدار صبر کنیم تا نهایی شود.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ بیان کرد: سعی می کنیم برنامه های هفته های آینده را اعلام کنیم تا تیم ها در بحث رزرو هتل و بلیت به مشکل نخورند. بحث اصلی، نهایی شدن تاریخ بازی هاست که ما پیش نویس آن را آماده کرده ایم.

وی در مورد دیدار استقلال و سپاهان در جام حذفی، گفت: هنوز فضایی را برای برگزاری این بازی نداشتیم. امیدوارم یک روز از اردوی تیم ملی را از سرمربی آینده آن اجازه بگیریم و بازی را برگزار کنیم.

مهدی در مورد دیدار استقلال و فولاد که عقب افتاده است گفت: تاریخ تعیین را داریم اما چون در زمان برگزاری اردوی تیم ملی می شود، هنوز اعلام نکرده ایم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 940

به "مهدی: هنوز زمانی برای برگزاری استقلال و سپاهان نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی: هنوز زمانی برای برگزاری استقلال و سپاهان نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید