موسیقی ایرانی از گیلان تا اروپا نواخته می گردد

به گزارش بارازعلی، کیوان ساکت درباره فعالیت های پیش روی خود به خبرنگاران گفت: خوشبختانه هفته گذشته کنسرتی را در شهر شیراز برگزار کردم که این کنسرت با استقبال کم نظیر دوستداران موسیقی روبرو شد و این برای من واقعا جالب توجه بود که مردم هنردوست ما همچنان به موسیقی ایرانی ارزش زیادی قائل هستند و به این نوع موسیقی عشق می ورزند.

موسیقی ایرانی از گیلان تا اروپا نواخته می گردد

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

وی اضافه نمود: فعلا کنسرتی در تهران ندارم اما به زودی و تا خاتمه ماه کنسرتی را به سبک و سیاق کنسرت های گذشته خودم در شهرستانها، در شهر رشت خواهم داشت که این کنسرت نیز در حال و هوای آثاری است که تاکنون منتشر نموده ام به علاقه مندان موسیقی ارائه خواهد شد.

این آهنگساز و مدرس موسیقی درباره برنامه های آینده خود برای اجرای زنده ارکسترهای بزرگ شرح داد: چندی پیش که همراه با سالار عقیلی و زنده یاد غلامعلی پورعطایی کنسرتی را برگزار کردم به این باور رسیدم که می توان این روند ترکیبی از ارکسترهای سازهای ایرانی، جهانی و محلی را گسترش داد و برنامه های متنوعی را پیرامون آن اجرا کرد. به همین منظور از هم اکنون مشغول برنامه ریزی هایی برای برگزاری کنسرت های بزرگتر در سال آینده هستم که تصور می کنم در نوع خود متفاوت هستند.

ساکت که به تازگی از کنسرت کشور کانادا بازگشته است درباره کنسرت های خارج از کشور خود نیز گفت: از کشورهای سوئد، کانادا، استرالیا و آلمان پیشنهادهایی برای برگزاری کنسرت دارم که همچنان مشغول آنالیز آنها هستم تا بتوانم بهترین گزینه را انتخاب کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 555

به "موسیقی ایرانی از گیلان تا اروپا نواخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسیقی ایرانی از گیلان تا اروپا نواخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید