امروز خیلی بدشانس بودیم

به گزارش بارازعلی، به گزارش خبرنگاران، مهدی بخشی زاده عصر امروز جمعه در نشست خبری بعداز بازی دو تیم ماشین سازی تبریز و سپیدرود رشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز خیلی بدشانس بودیم. فکر می کنم بدشانس ترین تیم این هفته ما باشیم.

امروز خیلی بدشانس بودیم

وی سپس با انتقاد از عملکرد داور این بازی گفت: داور باید برای بازی امروز 15 دقیقه وقت اضافه می‌گرفت. بازیکنان حریف مدام روی زمین نشسته بودند و وقت تلف می‌کردند.

مربی تیم تبریزی با تاکید بر اینکه بازیکنان ما دیر رسیدند ولی اگر یکی دو بازیکن بگیریم مشکلات مان حل می‌شود، گفت: در دو بازی گذشته دروازه بان ما ضعیف بود و در هر دو بازی یک توپ روی دروازه ما آمد که تبدیل به گل شد.

بخشی زاده با تاکید بر اینکه ما شرایط خاصی در اول فصل داشتیم، گفت: مشخص نبود که می خواهیم بمانیم یا خیر ولی زنوزی باز هم ایثار و فداکاری کرد تا آذربایجان تیم دومش را در لیگ داشته باشد.

مربی گسترش فولاد در مورد اینکه حملات زیادی داشتند ولی به گل نرسیدند، افزود: تیم‌ هایی که دفاع اتوبوسی انجام می‌دهند، کار را برای حریفان سخت می‌کنند. روز به رو بهتر خواهیم شد و این قول را به هواداران می‌دهیم و از آنها هم می خواهیم حمایت کنند و به ورزشگاه بیایند.

وی با بیان اینکه برخی ناهماهنگی بین تیم و باشگاه وجود دارد که در روزهای آینده رفع خواهد شد، گفت: مشکلات به مرور رفع می شوند، چند موقعیت صددرصد گل امروز داشتیم ولی سپیدرود موفق به گلزنی شد و شانس نداشتیم.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 23 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 82

به "امروز خیلی بدشانس بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز خیلی بدشانس بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید