میلان در خانه برد، رم خارج از خانه متوقف شد

به گزارش بارازعلی، خبرنگاران: بیست وچهامین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با پیروزی خانگی روسونری و توقف رم در خانه هلاس ورونا دنبال شد.

میلان در خانه برد، رم خارج از خانه متوقف شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه مسابقات هفته بیست وچهارم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا موسوم به سری A، امشب (یک شنبه) 4 بازی برگزار گردید که در خاتمه آنها میلان در خانه برابر چزنا به فزونی رسید و رم در خانه هلاس ورونا به تقسیم امتیازات رضایت داد.

در استادیوم سن سیرو، میلان با نتیجه 2 بر صفر برابر چزنا پیروز شد که گل نخست این بازی را جاکومو بوناونتورا در دقیقه 23 زد و گل دوم را پاتزینی در دقیقه 90 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. میلان با این برد 33 امتیازی شد و به رده هشتم صعود کرد.

در دیگر بازی مهم امشب رم در خانه هلاس ورونا به تساوی یک بر یک رضایت داد. فرانچسکو توتی در دقیقه 26 گل نخست بازی را برای رم به ثمر رساند اما گل به خودی هم تیمی او، سیدو کیتا در دقیقه 38 جالوروسی را از کسب 3 امتیاز بازی محروم کرد. به این ترتیب فاصله رم با یوونتوس صدرنشین نسبت به هفته گذشته 2 امتیاز افزایش پیدا کرد و به 9 امتیاز رسید.

در دیگر بازی های امشب امپولی با نتیجه 3 بر صفر از سد کیه وو ورونا گذشت و لاتزیو با نتیجه 2 بر یک برابر پالرمو به فزونی رسید.

هفته بیست وچهارم سری A فردا شب (دوشنبه) با برگزاری 2 بازی پیگیری می گردد که در نخستین آنها ناپولی از ساعت 21:30 به وقت تهران میزبان ساسولوست و در بازی دوم کالیاری از ساعت 23:30 پذیرای اینتر است.

در جدول رده بندی سری A، یوونتوس 57 امتیازی صدرنشین است، رم با 48 امتیاز در رده دوم قرار گرفته است و ناپولی 42 امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 652

به "میلان در خانه برد، رم خارج از خانه متوقف شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "میلان در خانه برد، رم خارج از خانه متوقف شد" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلان در خانه برد، رم خارج از خانه متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید