نبرد با پولاد سرد و خیز ملی پوش کرمانشاهی برای کسب مدال آسیایی

به گزارش بارازعلی، به گزارش خبرنگاران، سومین دوره بازی های پارا آسیایی 14 تا 21 مهر در جاکارتای اندونزی برگزار می گردد و یکی از افراد این کاروان صمد عباسی ورزشکار کرمانشاهی است که خود را برای نبرد با پولاد سرد و رویارویی با حریفان آماده می نماید.

نبرد با پولاد سرد و خیز ملی پوش کرمانشاهی برای کسب مدال آسیایی

صمد عباسی که در کارنامه خود افتخاراتی همچون قهرمانی جهان را دارد این روزها در تکاپوی گرفتن یک مدال خوشرنگ دیگر در بازی های پارا آسیایی است و برای رسیدن به این مهم دشوار کوشش نموده است.

این وزنه بردار کرمانشاهی ملی پوش در مصاحبه با خبرنگاران در مورد وضعیت آمادگی خود گفت: خدا رو شکر تاکنون 80 درصد آمادگی لازم برای حضور در این بازی ها را کسب نموده ام.

وی اضافه کرد: اردوی آخر تیم ملی وزنه برداری معلولان و جانبازان اعزامی به بازی های پارا آسیایی جاکاراتا از روز شنبه هفته آینده شروع می گردد و امیدوارم در آخرین اردو به آمادگی صددرصد برسم.

این ملی پوش کرمانشاهی در خصوص مهمترین رقبای خود نیز گفت: مهمترین رقبای علی جعفری از ایران و یک ورزشکار چینی است که رکورددار جهان و آسیا هم هست و قبلا مسابقاتی هم با هم داشته ایم.

عباسی در مورد شانس کسب مدالش گفت: من تمام کوششم را می کنم و امیدوارم با دعای خیر مردم و به کمک خدا بتوانم دست پر و با مدال از این رقابت ها برگردم.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 29 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 87

به "نبرد با پولاد سرد و خیز ملی پوش کرمانشاهی برای کسب مدال آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبرد با پولاد سرد و خیز ملی پوش کرمانشاهی برای کسب مدال آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید