نیاز 400 میلیون تومانی برای تامین تجهیزات کمانداران از خارج کشور

به گزارش بارازعلی، غلامرضا شعبانی بهار در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه تا به امروز چهار مرحله از اردوی آماده سازی ملی پوشان ریکرو و کامپوند برگزار شده و مرحله پنجم هم در حال پیگیری است، گفت: این اردوها برای آماده سازی اردونشینان جهت حضور در میادین پیش رو که مسابقات انتخابی المپیک (خردادماه 1400 - فرانسه) یکی از مهمترین آنهاست، برگزار می شود با این حال طی این مدت تجهیزاتی در اختیار کمانداران نگذاشته ایم.

نیاز 400 میلیون تومانی برای تامین تجهیزات کمانداران از خارج کشور

وی با تاکید بر نیاز کمانداران به تجهیزات مصرفی و ضرورت تامین آن از طرف فدراسیون اعلام نمود: برای تامین این تجهیزات اقداماتی داشته ایم اما به دلیل مسائل موجود هنوز به نتیجه نرسیده ایم. با شرکت های مربوطه رایزنی کرده و سفارش اقلام مورد نیاز را داده ایم اما هنوز این تجهیزات وارد نشده اند تا بتوانیم آنها در اختیار ملی پوشان قرار دهیم.

رئیس فدراسیون تیروکمان با بیان اینکه در رابطه با تامین تجهیزات مصرفی ملی پوشان نشستی با مسئولان کمیته ملی المپیک داشته ایم، شرح داد: فهرست این تجهیزات را در اختیار سرپرست کاروان هم قرار داده ایم تا از طریق کمیته ملی المپیک هم پیگیر آن باشیم.

شعبانی بهار در مورد هزینه مورد نیاز برای تامین تجهیزات کمانداران ریکرو و کامپوند گفت: هنوز اقلامی خریداری نشده اما با توجه به قیمت های دریافتی احتمالاً بین 300 تا 400 میلیون باید هزینه کنیم.

وی در این رابطه ادامه داد: البته کمیته ملی المپیک اخیراً تخصیص اعتبار ویژه به فدراسیون های المپیکی و آسیایی برای تهیه تجهیزات مورد نیاز و ضروری آنها بر اساس فهرست نیازمندی های شان را تصویب کرده است. بنابراین امیدواریم در تامین منابع مالی لازم برای خرید تجهیزات و وارد کردن آنها مشکل مالی نداشته باشیم.

رئیس فدراسیون تیروکمان همچنین در مورد پیگیری اردوی تیم های ملی یادآور شد: از 29 دی ماه دور جدید تمرینات ملی پوشان آغاز شده و تا 14 بهمن ماه در جزیره قشم ادامه خواهد داشت. تلاشمان این است فرایند برگزاری اردوها را در اسفندماه هم دنبال کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1654

به "نیاز 400 میلیون تومانی برای تامین تجهیزات کمانداران از خارج کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیاز 400 میلیون تومانی برای تامین تجهیزات کمانداران از خارج کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید