هایپراستار ایران مال ، خرید با تخفیف بیشتر از خبرنگاران

به گزارش بارازعلی، هایپراستار ایران مال یکی از بزرگترین شعبات هایپراستار تهران است که با ارائه محصولات متنوع و گوناگون از مشتریان خود استقبال می نماید. فروش اینترنتی این شعبه هایپراستار در فضایی به وسعت 9400 متر مربع و با همکاری تعدادی از پرسنل، زحمت کش خبرنگاران (پیکرها) در کوشش است تا بخش قابل توجهی از کالاهای ضروری مصرف کنندگان را تامین و به نحو احسنت جمع آوری و ارسال نماید.

هایپراستار ایران مال ، خرید با تخفیف بیشتر از خبرنگاران

با لینک زیر به راحتی تخفیف دریافت کنید و خریدتان از هایپراستار ایران مال را به صورت آنلاین انجام دهید؛

[the-ad id=6339″][the-ad id=6182″]

با توجه به موقعیت مکانی این شعبه از هایپراستار، دسترسی به آن برای کاربرانی که سمت غرب تهران هستند، بسیار راحت تر است و همان طور که می دانید، خبرنگاران با توجه به موقعیت کاربران نزدیک ترین شعبه هایپراستار را انتخاب نموده و کالاها را از آن هایپراستار ارسال خواهد نمود.

گفتنی است که با همکاری بزرگترین هایپر استار ایران و خبرنگاران امکان خرید از هایپراستار ایران مال به صورت آنلاین، برای شهروندان محدوده اتوبان همت و اتوبان خرازی در نظر گرفته شده است و اگر در این محدوده مکانی باشید به احتمال بالا اقلام مورد نیازتان از این شعبه ارسال خواهد شد و در کوتاه ترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید.

تنوع کالاها

همان طور که پیش تر اشاره شد، گستردگی و تنوع کالاهایی که در هایپراستار ایران مال عرضه می گردد بسیار بالاست. از جمله محصولات این شعبه می توان به کالاهای خوراکی و بهداشتی نظیر محصولات لبنی، محصولات پروتئینی تازه و منجمد، برنج، انواع حبوبات، تنقلات و محصولات آرایشی و بهداشتی اشاره نمود. در بخش مواد غذایی تازه این فروشگاه امکان دسترسی به انواع میوه ها و سبزیجات تازه وجود دارد. بعلاوه فروش انواع نان و شیرینی داغ و تازه در کنار غذاهای سنتی ایرانی و خارجی که به صورت روزانه پخته و در اختیار مشتریان قرار می گیرد، از دیگر ویژگی های این شعبه هایپراستار به شمار می رود.

در کنار کالاهای خوراکی و بهداشتی، کالاهای غیرمصرفی همانند لوازم خانگی، لپ تاپ و تبلت، وسایل صوتی و تصویری، لوازم آشپزخانه، موبایل و لوازم جانبی، لوازم التحریر، پوشاک، لوازم ورزشی و غیره نیز در این فروشگاه به فروش می رسد. به این ترتیب، با یکبار خرید از هایپراستار ایران مال می توانید کلیه کالاهای لازم و ضروری خود را تهیه کنید.

تخفیف ها و امکان خریدی مقرون به صرفه

از دیگر ویژگی های این شعبه از فروشگاه های زنجیره ای هایپراستار، امکان بهره مندی از تخفیف هایی است که روی انواع محصولات اعمال شده است که در نتیجه، امکان خریدی به صرفه و مالی را برای شما فراهم می نماید.

علاوه بر این، شما می توانید خرید از هایپراستار ایران مال را به صورت آنلاین و به وسیله اپلیکیشن خبرنگاران تجربه کنید. در این صورت، به جز تخفیف های هایپر استار، می توانید از تخفیف های اختصاصی خبرنگاران نیز بهره ببرید.

هایپراستار با هدف توزیع و عرضه کالاهای باکیفیت از برندهای شناخته شده و معتبر، همیشه سعی دارد محصولاتی باکیفیت را با قیمتی مقرون به صرفه تر به مشتریان خود ارائه کند تا هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ کیفیت، اطمینان خاطر مشتریانش را جلب نماید.

منبع: اسنپ مارکت
انتشار: 11 مرداد 1401 بروزرسانی: 11 مرداد 1401 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2332

به "هایپراستار ایران مال ، خرید با تخفیف بیشتر از خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هایپراستار ایران مال ، خرید با تخفیف بیشتر از خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید