هتل H Residence بانکوک

به گزارش بارازعلی، در منطقه تجاری Sathorn شهر بانکوک هتلی زیبا و با امکاناتی فراوان واقع شده است. هتلی با ترکیبی از معماری تایلندی و معماری مدرن که هر فرد دوستدار هنر را به تحسین وا میدارد. هتل H Residence بانکوک به هتل های دیگری مانند Marvin Suites و The Hertage Hotel و نیز مراکز خرید به نام های Siampan و Ya Nung نزدیک است که موقعیت مناسبی را برای جذب گردشگران فراهم نموده است. برای مثال تنها پس از نیم ساعت رانندگی به Silom مرکز تفریحات شبانه و هم چنین به Lumpini Park خواهید رسید و یا بعد از 10 دقیقه به اولین ایستگاه مترو دسترسی خواهید داشت. نزدیکی به فرودگاه (40 کیلومتر) و مرکز شهر نیز موقعیت این هتل را منحصر به فرد نموده است. وجود جاذبه های تاریخی ، معابد و مکان های دیدنی در این منطقه ، این هتل را به یکی از خاص ترین هتل های بانکوک و گزینه ای مناسب خصوصا برای افرادی که علاقه به فرهنگ های مختلف دارند ، می سازد.

هتل H Residence بانکوک

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

این هتل 3 ستاره بانکوک دارای 9 طبقه شامل 113 اتاق است که به سه نوع با تجهیزات و امکانات مختلف تقسیم بندی می شوند :

اتاق های سوپر یور و اتاق های دلوکس که دارای تجهیزاتی مانند تهویه مطبوع ، حمام ، تلویزیون LCD 32 اینچ ، اینترنت Wi Fi رایگان ، سشوآر ، چای ساز ، قهوه ساز ، تلفن و صندوق امانات اختصاصی هستند و سوئیت هایی که علاوه بر امکانات بالا دارای دستگاه پخش DVD و مینی بار نیز هست. رنگ بندی اتاق ها روشن و گرم و کفپوش آن ها چوبی است.

از دیگر امکانات هتل می توان به سالن بدن سازی برای علاقه مندان به ورزش، اتاق های ماساژ ، استخر رو باز و سونا برای داشتن لحظاتی آرام و دل پذیر و نیز اتاق جلسات برای برگزاری گردهمایی ها و نشست ها اشاره نمود.

گزینه دیگری که در خصوص این هتل می توان بیان نمود رستوران آن با انواع مختلف غذاهای اروپایی و آسیایی باکیفیت بالا و خوشمزه است. صبحانه نیز هر روز به صورت بوفه در اختیار مهمانان قرارر می گیرد.

منبع: ای تایلند
انتشار: 24 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 351

به "هتل H Residence بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل H Residence بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید