واکنش فدراسیون کشتی به درخواست واگذاری خانه کشتی شماره 2

به گزارش بارازعلی، سخنگوی فدراسیون کشتی به ابراز تمایل چندین فدراسیون ورزشی برای در اختیار دریافت خانه کشتی شماره دو واکنش نشان داد.

واکنش فدراسیون کشتی به درخواست واگذاری خانه کشتی شماره 2

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مدت هاست که چندین فدراسیون از جمله شمشیربازی برای حل مسائل خود مربوط به کمبود فضای ورزشی و سالن قهرمانی، به دنبال خانه کشتی شماره دو هستند و در این خصوص شایع شده که فدراسیون کشتی با درخواست واگذاری، منوط به تجهیز و آماده سازی آموزشگاه کشتی موافقت نموده است.

حسن رنگرز، سخنگوی فدراسیون کشتی در این مورد به خبرنگار خبرنگاران گفت: حتی در صورت تجهیز و در اختیار دریافت آموزشگاه، باز هم این محل نمی تواند فقدان خانه کشتی شماره دو را برای ما پر کند. در دوره مدیریت سابق فدراسیون کشتی هم مکاتباتی در این مورد اجرا شده بود و نمی دانیم امروز چنین بحثی با چه پیش زمینه ای مطرح شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: قطعاً فدراسیون کشتی با توجه به سهم فوق العاده اش در بحث مدال آوری و افتخارات، به دنبال این است که هر روز تقویت گردد و با عنایت و توجهی که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نسبت به کشتی دارند، ما خانه کشتی شماره دو را حفظ خواهیم کرد و به دنبال این هستیم که حتی ردیف بودجه ای در مجلس شورای اسلامی برای کشتی به عنوان ورزش ملی و پرافتخار کشور تعیین گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 698

به "واکنش فدراسیون کشتی به درخواست واگذاری خانه کشتی شماره 2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فدراسیون کشتی به درخواست واگذاری خانه کشتی شماره 2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید