ویژگی سینک های آنتی باکتریال گرانیت و کورین

به گزارش بارازعلی، اکثر خانم های خانه دار بیشتر وقت خود را در آشپزخانه سپری می نمایند, به همین منظور تجهیزاتی که در این مکان نصب می شوند باید دارای کیفیت و زیبایی لازم بوده تا محیطی سالم و ایمن برای انجام فعالیت های مربوط به آماده سازی و طبخ غذا فراهم آورند. سینک ظرفشویی یکی از ملزومات آشپزخانه است که دقت در انتخاب آن آسودگی و آرامش خیال را برای مصرف نمایندگان به ارمغان می آورد. سینک های ظرفشویی از جنس های مختلفی ساخته می شوند از جمله استیل, چینی, سرامیک, شیشه, مس, گرانیت و کورین. هر کدام از این سینک ها با توجه به متریال به کار رفته در فراوری آنها دارای معایب و مزایای مخصوص به خود هستند.

ویژگی سینک های آنتی باکتریال گرانیت و کورین

در آشپزخانه های مدرن امروزی انتخاب سینک ظرفشویی بر اساس آخرین مدل ها و جنس ها صورت می گیرد. سینک ظرفشویی همیشه در برابر آب و مواد شوینده قرار می گیرد بنابراین باید از جنسی انتخاب گردد که استاندارهای لازم را در مورد کیفیت و طول عمر بالا داشته باشد. سینک های مدرن از متریال های آنتی باکتریال از جمله کورین و گرانیت ساخته می شوند. این سینک ها دارای مزایای منحصر بفردی هستند که در مقایسه با سایر سینک ها هواداران بیشتری را به خود جذب نموده اند. سینک های گرانیت و کورین از جمله سینک های بهداشتی با مقاومت و استحکام بسیار بالا محسوب می شوند که با طرح ها و مدل های متنوع زیبایی و جذابیت را برای آشپزخانه شما به ارمغان می آورد.

سینک گرانیتی

سینک گرانیتی نوعی سینک ظرفشویی از جنس سنگ گرانیت یا مواد پلیمری به همراه رزین های اکریلیک و رنگ است. این نوع سینک در رنگ های متنوع از قبیل کرم, سفید, سیاه, بژ و دودی ساخته می گردد و به دلیل استحکام و دوام بالا نسبت به سینک های شیشه ای و چینی متقاضیان بیشتری دارد. سینک گرانیتی از جمله سینک های آنتی باکتریال است که امکان رشد قارچ و باکتری بر سطح آن وجود ندارد. این سینک ها کاملاً بهداشتی هستند و تمیز کردن آنها نیز بسیار آسان است. برای تمیز نمودن سینک گرانیتی می توان از یک اسفنج آغشته به صابون استفاده نمود, سپس آن را آبکشی کرد.

سینک گرانیتی مقاومت بسیار بالایی در برابر مواد اسیدی, مواد قلیایی و نور مستقیم خورشید دارد. حتی اگر این نوع سینک را در قسمتی از آشپزخانه که نور مستقیم خورشید به آن می تابد نصب کنید, به مرور زمان تغییر رنگ نداده و رنگ اولیه خود را حفظ می نماید. دوام و طول عمر سینک های گرانیتی بالا می باشد و به راحتی بر روی آنها خط و خش نمی افتد. علاوه بر آن مقاومت این سینک ها در برابر گرما و حرارت نیز بالا می باشد به نحوی که اگر یک ظرف داغ را از روی اجاق گاز برداشته و در سینک قرار دهید رنگش عوض نشده و مقاومت خود را حفظ می نماید.

سینک کورین

سینک کورین همانطور که از اسمش پیداست از نوعی سنگ مصنوعی به نام کورین ساخته می گردد. سنگ کورین دارای رنگ های متعددی ست و به راحتی می توان آن را با هر نوع دکوراسیون آشپزخانه ای که مد نظر دارید هماهنگ نمائید. سینک هایی که از این نوع سنگ ساخته می شوند مقاومت بسیار بالایی در برابر قارچ و باکتری دارند و به آسانی تمیز می شوند. آنها را می توان با شوینده های معمولی و یا مواد ضد عفونی کننده تمیز نمود.

سینک کورین مانند سینک گرانیتی آنتی باکتریال محسوب می گردد و به دلیل ساختار غیر متخلخل خود امکان نفوذ لکه در آن وجود ندارد و اثری از لکه آب نیز بر روی آن نمی ماند. طول عمر و مقاومت سینک کورین بالا می باشد و در برابر ضربه و خط و خش نیز به آسانی دچار آسیب نمی گردد. علاوه بر آن سینک کورین مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد و با قابلیت ترمیم و تعمیر در رنگ های مختلف فراوری و به بازار عرضه می گردد.

منبع: ساختمانچی
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 787

به "ویژگی سینک های آنتی باکتریال گرانیت و کورین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی سینک های آنتی باکتریال گرانیت و کورین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید