پارک میون: کسب مدال ریکرو در بازیهای آسیایی جاکارتا هدف اصلی است

به گزارش بارازعلی، سرمربی کره ای تیم ملی ریکرو و کامپوند زنان و مردان با ابراز رضایت از عملکرد تیم تیروکمان درمسابقات جهانی آمریکا گفت: در کامپوند نیز شانس کسب مدال داشتیم، اما با بدشانسی روبرو شدیم.

پارک میون: کسب مدال ریکرو در بازیهای آسیایی جاکارتا هدف اصلی است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

پارک میون سرمربی کره ای تیم ملی تیروکمان در مصاحبه با خبرنگاران درباره عملکرد ورزشکاران ریکرو و کامپوند بزرگسالان و جوانان در مسابقات داخل سالن قهرمانی دنیا در آمریکا اظهار کرد: من از عملکرد کمانداران ریکرو و کامپوند در مسابقات دنیای آمریکا راضی هستم و امتیازات خوبی را کسب کردند، اما سطح مسابقات بالا بود و کسب مدال در بخش بزرگسالان به راحتی امکانپذیر نبود.

وی در مورد عملکرد اسماعیل عبادی در آمریکا گفت: عبادی تیرهای خیلی خوبی را در مسابقات داخل سالن قهرمانی دنیا زد و امتیازات بالایی را نیز کسب کرد، اما متاسفانه با بدشانسی روبرو شد و نتوانست به مدال دست پیدا کند. اما به هر صورت من از عملکرد او راضی هستم.

سرمربی کره ای تیم ملی تیروکمان در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می کنید با تیم فعلی در بازیهای آسیایی جاکارتا در رشته ریکرو بتوانیم به مدال دست پیدا کنیم، اعلام نمود: با سرمایه گذاری خوبی که روی تیم های پایه دختران و پسران اجرا شده است، شرایط خوبی را در این رده سنی داریم و توانسته ایم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. در بخش بزرگسالان نیز این امیدواری وجود دارد که برای بازیهای آسیایی جاکارتا اندونزی عملکرد ما بهتر از شرایط کنونی باشد و خود را در رشته ریکرو به مدال نزدیک کنیم.

او پیرامون این پرسش که پیشرفت تیروکمان را طی مدتی که سرمربیگری این تیم را برعهده گرفتید چگونه ارزیابی می کنید، اضافه نمود: نسبت به سال گذشته این تیم بویژه در رده های پایه از نظر تکنیک و رکورد پیشرفت قابل توجهی داشته و تقریبا به اهداف پیش بینی شده دست یافتیم. البته در مدت 2 سالی که راهنمایی تیم ملی تیروکمان را بر عهده دارم، رکوردها چه در بخش ریکرو و چه کامپوند افزایش پیدا نموده و شاهد رشد تیروکمان بودیم.

پارک میون همچنین در مورد تغییرات مدیریتی در فدراسیون تیروکمان گفت: در دوره محمدعلی شجاعی که ریاست فدراسیون را بر عهده داشت، چون بر روند کار او آشنا بودم، مشکل خاصی وجود نداشت. اما الان نمی دانم شرایط فدراسیون چگونه خواهد بود و چه کسی مدیریت این فدراسیون را برعهده خواهد گرفت. به هر صورت من قراردادم با این فدراسیون تا المپیک 2020 توکیوست و باید ببینم بعد از تغییرات مدیریتی روند کار فدراسیون به چه شکلی خواهد شد.

سرمربی کره ای تیم ملی تیروکمان در پاسخ به این پرسش که عملکرد تیم ملی تیروکمان در مسابقات آسیایی تایلند که نیمه دوم اسفند برگزار می گردد را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: در حال حاضر هم در ریکرو و هم کامپوند نسبت به گذشته پیشرفت خوبی کردیم و نتایج بهتر شده است. البته در کامپوند احتمال مدال آوری زیاد است و در ریکرو نیز شانس خوبی برای کسب مدال داریم.

وی در انتها پیرامون این پرسش که آیا در این 2 سال به اهداف پیش بینی شده دست پیدا کردید یا خیر؟ اعلام نمود: هدف گذاری ما افزایش رکوردها و دستیابی به مدال در رشته ریکرو است که البته این مساله در رده سنی نوجوانان و جوانان محقق شده است، اما در بزرگسالان هنوز نتوانسته ایم به اهداف پیش بینی شده دست پیدا کنیم. هرچند رکوردها نسبت به گذشته افزایش پیدا نموده و نتایج راضی کننده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 717

به "پارک میون: کسب مدال ریکرو در بازیهای آسیایی جاکارتا هدف اصلی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک میون: کسب مدال ریکرو در بازیهای آسیایی جاکارتا هدف اصلی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید