پکن شایعه پراکنی آمریکا درباره منشأ شیوع کرونا در ووهان را رد کرد

به گزارش بارازعلی، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ژائو لیجیان سخنگوی وزارت خارجه چین امروز دوشنبه شایعه جدید آمریکا درباره منشأ شیوع ویروس کرونا را رد کرد.

پکن شایعه پراکنی آمریکا درباره منشأ شیوع کرونا در ووهان را رد کرد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

سخنگوی وزارت خارجه چین ابتلای کارکنان آزمایشگاه ویروس شناسی شهر ووهان به نوع جدید ویروس کرونا در سال 2019 را تکذیب کرد و گفت که مارس امسال مؤسسه ویروس شناسی در ووهان بیانیه ای منتشر کرد که در آن آمده است تا 30 ماه دسامبر 2019 این موسسه با ویروس جدید کرونا روبرو نشده بود.

ژائو لیجیان در این ارتباط اضافه نمود: تا روز 23 مارس سال 2021 هیچیک از کارمندان موسسه علمی مبتلا به ویروس کرونا نشده اند. از اینرو خبر مربوط به ابتلای 3 کارمند موسسه ویروس شناسی ووهان به هیچ وجه با واقعیت همخوان نیست.

این در حالیست که روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال پیشتر مدعی شده بود که داده های اطلاعاتی نشان می دهند 3 نفر از کارکنان آزمایشگاه ووهان چین درست پیش از شیوع کرونا، به شدت بیمار شده بودند و آن را تأییدی بر ادعای انتشار کووید -19 از این آزمایشگاه دانسته بود!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1875

به "پکن شایعه پراکنی آمریکا درباره منشأ شیوع کرونا در ووهان را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پکن شایعه پراکنی آمریکا درباره منشأ شیوع کرونا در ووهان را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید