ژاپنی ها در انتظار افزایش گردشگری در زمان برگزاری المپیک و پارالمپیک 2020

به گزارش بارازعلی، نیمی از شهرداری های ژاپن انتظار دارند که تعداد گردشگران در زمان برگزاری بازی های المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو افزایش پیدا کند.

ژاپنی ها در انتظار افزایش گردشگری در زمان برگزاری المپیک و پارالمپیک 2020

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، نظرسنجی رسانه Kyodo News از 1780 منطقه در شهرداری های سراسر ژاپن نشان می دهد که 51 درصد از آنها انتظار دارند تعداد گردشگران در زمان برگزاری بازی های المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو افزایش یابد.

در حال حاضر 17 درصد شهرداری های خارج از توکیو کارهای تبلیغاتی را شروع نموده اند، در حالی که 42 درصد دیگر نیز قصد دارند تا ماه آینده کار مشارکت در بازی های المپیک و پارالمپیک را شروع نمایند، البته 24 درصد شهرداری ها نیز گفته اند که انتظار افزایش گردشگر را ندارند.

یک مقام در هوکادیت یکی از شهرهای بندری در منطقه هوکایدو در فاصله 865 کیلومتری شمال توکیو، در این باره به Japan Times گفت: ما در حالی با افزایش گردشگران روبرو خواهیم شد که این تعداد در شهر ما نیز افزایش پیدا می نماید.

هدف گذاری دولت ژاپن جذب 40 میلیون گردشگر خارجی در زمان برگزاری المپیک و پارالمپیک است. مسئولان این کشور پیش بینی نموده اند که گردشگران 63 میلیارد پوند معادل 68 میلیارد یورو هزینه نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 397

به "ژاپنی ها در انتظار افزایش گردشگری در زمان برگزاری المپیک و پارالمپیک 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاپنی ها در انتظار افزایش گردشگری در زمان برگزاری المپیک و پارالمپیک 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید