12 دلیل برای نفرت انگیز بودن منچسترسیتی

به گزارش بارازعلی، منچسترسیتی به دلایل مختلف به یکی از منفورترین تیم های دنیا تبدیل شده است.

12 دلیل برای نفرت انگیز بودن منچسترسیتی

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فورفورتو، منچسترسیتی یکی از تیم های بزرگ انگلیس است اما یکی از منفورترین تیم های دنیا نیز به حساب می آید. در ادامه به دلایل نفرت انگیز شدن این تیم اشاره می گردد.

پپ گواردیولا

این سرمربی اسپانیایی برای تحول به سیتی آمد. او پیش از این بر روی نیمکت بهترین تیم های دنیا (بایرن مونیخ و بارسلونا) نشست و پیروزیت زیادی نیز کسب کرد. گواردیولا اکنون نمی تواند برای خرید بازیکن انتقاد کند چون در باشگاه سیتی بیش از هر باشگاه دیگری برای خرید بازیکن هزینه نموده است.

تحول اقتصادی

منچسترسیتی از سه دهه گذشته همواره از خرج های باشگاه منچستریونایتد و افتخارات این تیم ناراحت بود اما اکنون سیتی به باشگاهی تبدیل شده که به خاطر خرج های زیاد سران باشگاه در زمینه خرید بازیکن، منفور شده است.

تاکسین شنیاواترا

نخستین مالک مولتی میلیاردر سیتی پیش از شیخ منصور، نخست وزیر پیشین تایلند بود. سازمان عفو بین الملل او را دستگیر کرد اما هواداران سیتی از این موضوع ناراحت نشدند و از مالک تایلندی حمایت کردند. آنها در بعضی از دیدارهای این تیم نیز در استادیوم با پرچم تایلند حاضر شدند.

ماه آبی

سرود تیمی سیتی که هواداران برای بازیکنان و باشگاه می خوانند، یکی از بدترین سرودهاست. در بخشی از آن این جمله زندگی جامی تلخ برای غمگین ترین مرد دنیا است وجود دارد.

هواداران

هواداران سیتی به خاطر حمایت شان زمانی که تیم به دسته دوم سقوط کرد، مشهور هستند. در مقابل باشگاه سیتی، بلیت هایش را برای بازی های مهمی همچون نیمه نهایی جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا نمی فروشد. گواردیولا نیز نتوانست نسبت به جذب هواداران پیروز باشد.

حضور در استادیوم

هواداران سیتی معتقدند ساکنان شهر منچستر هوادار تیم شان هستند اما حقیقت چیز دیگری است. یونایتد تماشاگران بیشتری دارد و سیتی در این زمینه آمار پایین تری دارد.

برادران کالاگر

نوئل و لیام در هر فصل یک یا دو بازی سیتی را از نزدیک تماشا می نمایند و معمولا هنگام بازی سیتی در لندن، این اتفاق می افتد. آنها برای تهییج هواداران سیتی به استادیوم می روند. در مصاحبه ای که با لیام انجام شد او 10 بار اسم منچستریونایتد به عنوان 10 چیزی که از آن متنفر است نام برد.

مونیخ

هواداران سیتی، یونایتد را به خاطر حادثه مونیخ مسخره می نمایند. هواپیمای حامل تیم یونایتد در سال 1958 در مونیخ سقوط کرد. هواداران سیتی در این باره شعارهایی سر می دهند که دور از اخلاق است.

موزهای بادی

هواداران تیم دوم شهر منچستر زمانی که به استادیوم اتحاد می روند با خود موزه های بادی می برند.

افتخارات

زمانی که نخستین بار پول های کلان به باشگاه سیتی وارد شد، هواداران فکر کردند می توانند به جای یونایتد در انگلیس حکمرانی نمایند. از هشت فصل گذشته که سیتی به ثروتمندترین باشگاه دنیا تبدیل شد، تنها دو جام در لیگ برتر، یک جام در FA کاپ و دو عنوان در جام حذفی کسب کرد. این در حالی بود که یونایتد سه قهرمانی در لیگ برتر، یک جام در FA کاپ و دو جام حذفی را به دست آورد.

کچاپ آبی

هواداران سیتی به خاطر نشان دادن دشمنی شان با منچستریونایتد، خوردن سس کچاپ را ممنوع کردند.

مایک سامربی

بازیکن پیشین سیتی عادت دارد بیشتر حرف هایی بزند که درست نیستند. سامربی پس از شکست سیتی در داربی 2011 گفت : سیتی زن ها مالکیت توپ و موقعیت های گل بیشتری داشتند. این در حالی بود که آمار خلاف آن را نشان می داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 468

به "12 دلیل برای نفرت انگیز بودن منچسترسیتی" امتیاز دهید

5 کاربر به "12 دلیل برای نفرت انگیز بودن منچسترسیتی" امتیاز داده اند | 3.4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 دلیل برای نفرت انگیز بودن منچسترسیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید