40 مدل کابینت سلطنتی جدید در انواع ممبران و چوب طبیعی

به گزارش بارازعلی، آشپزخانه اگر نگویم بهترین، قطعا یکی از بهترین مکان ها برای نشان دادن زیبایی های سبک سلطنتی است. آشپزخانه طراحی شده با کابینت سلطنتی جدید با حضور رنگ های طلایی، زرد، سفید و قهوه ای، چشم ها را مجذوب خود خواهد کرد. البته ویژگی اصلی دکوراسیون های سلطنتی، بافت ها و نقش های بسیار خاص پیچیده ای است که در قسمت های مختلف آشپزخانه مثل درب کابینت، صفحه روکابینتی، سقف، و حتی آرک آشپزخانه دیده می شود. در این مطلب با تعدادی از زیباترین و جدیدترین ایده ها در زمینه دیزاین آشپزخانه سلطنتی آشنا خواهید شد.

40 مدل کابینت سلطنتی جدید در انواع ممبران و چوب طبیعی

دکوراسیون سلطنتی از دوره ای می آیند که یادآور زندگی پر زرق و برق افراد قدرتمند و ثروتمند جامعه یا به قول معروف درباری ها بود. سبکی که ابتدا از زمان انگلیس ویکتوریایی شروع شده و سپس به سایر نقاط جهان راه یافت. در سبک سلطنتی توجه عموما بروی اتاق های عمومی خانه مثل پذیرایی و نشیمن و اتاق خواب بود. اما هم اکنون این سبک طراحی به تمام اتاق های خانه من جمله آشپزخانه راه پیدا کرده است.

پیش از این مطالبی راجب به اتاق پذیرایی سلطنتی و همچنین اتاق خواب های لوکس ویکوریایی مطالبی منتشر کرده بودیم، در بین این مطالب جای خالی آشپزخانه های لوکس سلطنتی به شدت احساس می شد. با توجه به اینکه آشپزخانه دومین اتاق مهم خانه بعداز پذیرایی است، ایجاد یک فضای کاربردی برای استفاده روزمره و در عین حال لوکس و فاخر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با دقت به شکل های زیر، ایده های مناسبی برای انتخاب کابینت سلطنتی جدید در ذهن تان شکل خواهد گرفت. همچنین با نحوه ترکیب این سبک کلاسیک در دکوراسیون خانه های امروزی و مدرن آشنا خواهید شد.

چه بخواهیم چه نخواهیم، ما در جهانیی زندگی می کنیم که همه چیز برای استفاده راحت و روزانه طراحی شده اند. از این رو اگرچه در گذشته سبک سلطنتی و ویکتوریایی، بسیار استفاده میشد، اما از لحاظ کارایی واقعا در سطح پایینی قرار می گرفتند. بنابراین بهترین نتیجه را می توان از ترکیب سبک سلطنتی با سبک امروزی دریافت کرد. با این کار تعادل بین زیبایی سبک سلطنتی و کارایی سبک امروزی ایجاد می شود.

با مبلمان نیمه سلطنتی و انواع ساده و لاکچری آن آشنا شوید

در آشپزخانه عناصری وجود دارد که می توان به کمک آنها به یک آشپزخانه مدرن و امروزی بدون نیاز به بازسازی پر هزینه، حال و هوایی سلطنتی و کلاسیک داد. یکی از این عناصر لوسترهای کریستالی بالای جزیره آشپزخانه یا وسط سقف آشپزخانه هستند. در کنار لوستر کریستالی، هود با طرح کلاسیک و سلطنتی نیز تاثیر بسزایی در تغییر حالت فضا خواهد داشت. گزینه های بعدی استفاده از درب کابینت سلطنتی جدید است. تعویض درب کابینت قدیمی با نمونه سلطنتی و کلاسیک، قطعا هزینه بسیار کمتری از تعویض کل کابینت ها و همچنین بازسازی آشپزخانه خواهد داشت. به این سه روش می توانید یک دکوراسیون سلطنتی زیبا و لوکس با صرفه جویی زیاد در هزینه داشته باشید.

الگوهای دقیق، جزئیات زیاد و حاشیه های طلایی و فلزی براق از خصوصیات شاخص سبک سلطنتی هستند. در آشپزخانه بر خلاف اتاق پذیرایی، محدودیتی برای اجرای این طرح های چشم گیر ندارید، از این رو دستتان برای اجرای طرح های پیچیده بازتر است. مطمئنا بهترین مکان هم برای پیاده کردن این الگوهای پیچیده و پرجزئیات، درب کابینت و محفظه هود آشپزخانه است. در مدل های کابینت سلطنتی جدید، عموما از رنگ سفید برای زمینه و حاشیه های طلایی رنگ برای دور کابینت استفاده می شود. اما بغیر از سفید رنگ های جذاب دیگری هم هستند که چهره ای بسیار خاص تر ایجاد می کنند. رنگ های مثل آبی تیره، مشکی، قهوه ای، طوسی، خاکستری تیره و حتی سبز نیز در دکوراسیون سلطنتی جایگاه بسیار ویژه ای دارند.

40 مدل پرده سلطنتی بسیار زیبا و بی نظیر [در سال جدید]

اگر می خواهید دکوراسیونی فول سلطنتی داشته باشید باید در کنار کابینت، اکسسوری ها و وسایل مصرفی آشپزخانه را نیز از جنس فلز براق مثل مس، برنج و نقره انتخاب کنید. برای فرش آشپزخانه نیز مدل های کلاسیک و آنتیک پر نقش و نگار گزینه بسیار مناسبی هستند. پارچه پرده آشپزخانه نیز می تواند دارای طرح های گلدار باشد.

ما ایرانی ها به طور کلی علاقه زیادی به الگوهای پیچیده و بافت های متنوع و گوناگون در تزیینات داخلی داریم. تزیین آشپزخانه با کابینت سلطنتی جدید تا حد زیادی مطابق سلیقه بسکمک از ایرانی هاست. در این سبک طراحی نیازی نیست از الگوی خاصی پیروی کنید. فقط باید میزان درخششی که از آشپزخانه خود انتظار دارید را تعیین کرده و سپس بر اساس همین انتظار شروع به تزیین و استفاده از الگوهای پیچیده و حاشیه های براق و درخشنده کنید. دکوراسیون سلطنتی تماما در مورد درخشش است، اگر طرح ساده تری می خواهید می توانید فقط از دستگیره های فلزی براق (طلایی، برنجی یا مسی) استفاده کرده و یا حاشیه بخشی از وسایل آشپزخانه مثل هود یا گاز را فلز طلایی کار کنید.

مدل های جدید میز عسلی سلطنتی در اندازه های تک و چندتایی

همانطور که در عکس های این مطلب مشاهده نمودید، کابینت سلطنتی جدید حتما نباید رنگ سفید داشته باشد یا اینکه خیلی پیچیده و پر زرق و برق باشد. طرح های جدید را بخوبی و بسادگی می شود در آشپزخانه های مدرن و امروزی نیز بکار برد بدون اینکه خیلی ظاهر آشپزخانه شلوغ و بهم ریخته دیده شود. این موضوع خصوصا برای آنهایی که آشپزخانه کوچکی دارند بسیار حائز اهمیت است.

منبع: اتاق
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1370

به "40 مدل کابینت سلطنتی جدید در انواع ممبران و چوب طبیعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40 مدل کابینت سلطنتی جدید در انواع ممبران و چوب طبیعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید