750 دانش آموز در کاشان رأی اولی هستند

به گزارش بارازعلی، خبرنگاران/اصفهان رییس اداره آموزش و پرورش کاشان گفت: در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کاشان 750 دانش آموز رأی اولی هستند.

750 دانش آموز در کاشان رأی اولی هستند

حسین مقنی عصر روز گذشته (سه شنبه-29 بهمن) در همایش رأی اولی های کاشان، اظهار کرد: دشمنان کشور به دنبال دلسرد کردن مردم و حضور کم رنگ آن ها در پای صندوق ها هستند که نسل جدید، به ویژه رأی اولی ها باید همگام با همه مردم ایران با حضور خود، این توطئه را بی اثر کنند.

وی اضافه کرد: شرکت در انتخابات، یک امر حیاتی برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و همه افراد صاحب شرایط باید در انتخابات شرکت کنند و امیدواریم با حضور حماسی مردم و به ویژه جامعه فرهنگیان و دانش آموزان در پای صندوق ها، شاهد انتخاباتی پرشور و نشاط باشیم.

به گزارش خبرنگاران، رییس اداره آموزش و پرورش کاشان شرح داد: با توجه به سفارش های رهبر معظم انقلاب برای تقویت و استحکام جمهوری اسلامی در جهان، باعث افتخار مردم ایران است که انتخاباتی آزاد داریم.

مقنی گفت: البته باید با درایت و تیزهوشی این فرآیند پیش رود تا بهترین و صالح ترین فرد برای قانون گذاری به مجلس راه پیدا کند. فردی از جنس مردم و با درد و رنج آن ها آشنایی داشته باشد و بتواند مسائل را درک و لمس کند.

وی اضافه کرد: با هدف آگاهی کردن دانش آموزان و به ویژه رأی اولی ها برای حضور پرشور در این دوره از انتخابات، نشست های روشنگری با موضوع انتخابات در مدارس این شهرستان برگزار گشت تا برگ زرینی در تاریخ ماندگار انقلاب اسلامی به ثبت رسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 992

به "750 دانش آموز در کاشان رأی اولی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "750 دانش آموز در کاشان رأی اولی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید