9 جمله باورنکردنی زنوزی ، چه کسی ساعت اشکان را دزدید؟

به گزارش بارازعلی، بعد از قهرمانی تراکتوردر جام حذفی، در حال حاضر اظهارنظرهای محمدرضا زنوزی در خصوص اینکه وزارت ورزش نمی خواهد این تیم تبریزی جام را بالای سر ببرد، در تیراژ وسیع بازنشر می گردد.

9 جمله باورنکردنی زنوزی ، چه کسی ساعت اشکان را دزدید؟

به گزارش خبرنگاران ، بانک ورزش نوشت: در عین حال اما این تنها جمله عجیب زنوزی در این سال ها نبوده است. او از این داستان ها فراوان دارد.

یک- آقای عراقچی به رشید مظاهری زنگ زده که او به یک تیم تهرانی برود.؛ از آخر به اول آغاز کردیم. این تازه ترین ادعای زنوزی است که معاون پرسپولیسی وزیر امور خارجه را زیر سوال می برد. دقایقی بعد اما عباس عراقچی موضوع را تکذیب کرد. طرح این موضوع درست در روزی رخ داد که پرسپولیس با حامد لک به عنوان دروازه بان جدید قرارداد بست.

دو- دو تا سه هزار میلیارد تومان از ثروتم را به باشگاه تراکتور تزریق خواهم کرد.؛ به هر حال دارندگی است و برازندگی، اما این شوق مدیریتی باید مستمر باشد. هنوز فایل صوتی چند ماه پیش زنوزی را از یاد نبرده ایم، زمانی که در اوج ناکامی ها خطاب به طرفداران می گفت امتیاز باشگاه را پس خواهد داد.

سه- سعادتمند را نمی شناسم. جواب او را باید یکی از اعضای باشگاه بدهد. سلطانی فر باید اظهارنظر کند تا من جوابش را بدهم.؛ به این ترتیب نتیجه می گیریم باشگاه تحت تملک زنوزی هم وزارتخانه است و او وزیر تراکتور به شمار می آید!

چهار- سه قهرمانی پرسپولیس برای شما کافی نبود؟ چقدر باید بازی ها را برای پرسپولیس در بیاورند؟ ما راضی هستیم به صورت علنی اعلام نمایند صندلی اول و دوم لیگ را به دردانه ها اختصاص داده اند و ما برای صندلی سومی بجنگیم.؛ معنی حرف زنوزی این است که سازمان لیگ از ابتدا پرسپولیس و استقلال را اول و دوم معرفی کند تا تراکتور برای سومی بجنگد. این در حالی است که تیم تبریزی سال جاری چهارم شد، پارسال روی پله پنجم ایستاد و دو سال پیش هم دهم شد. بنابراین برای سوم شدن هم کوشش و توانایی بیشتری ضروری است!

پنج- اگر مسوولین به هر دو تیم خود توجه داشتند، باید به استقلال هم دو جام قهرمانی می دادند. مثل این است که یک خانواده دو فرزند داشته باشد و فقط به یک فرزندش برسد. آنها در خودشان هم مساوات را رعایت نمی نمایند.؛ عالی است این جمله. یعنی زنوزی ضمن مسلم دانستن اصل مهندسی در نتایج فوتبال ایران، خواستار رعایت عدالت در تبانی شده و از اینکه دست استقلال در دوران قهرمانی پرسپولیس خالی مانده، گله مند است.

شش- با اینکه تراکتور پرهوادارترین تیم آسیا و پنجمین تیم پرهوادار دنیاست، اما طرفداران ما واقعا مظلوم هستند.؛ ادعاهای آماری پرتکرار که ظاهرا نیازی به اثبات ندارند، اما رد کردن شان اصلا کار سختی نیست.

هفت- پرسپولیس اسم یونانی است و نباید از آن استفاده گردد.؛ ظاهرا اهمیتی هم ندارد که تراکتور هم یک اسم انگلیسی محسوب می گردد، مثل استقلال که عربی است و باقی قضایا.

هشت- به زودی برای تراکتور یک استادیوم مدرن چندده هزار نفری خواهیم ساخت. در حال حاضر در فاز مکان یابی هستیم و فورا دست به کار خواهیم شد.؛ این وعده درست دو سال پیش در روز انتقال سهام تراکتور به زنوزی مطرح شد و به هیچ کجا نرسید. امیدواریم وعده تزریق سه هزار میلیارد تومان هم به این سرنوشت دچار نگردد!

نه- استوکس در اردوی تراکتور ساعت مچی اشکان دژاگه را دزدید. هزار بار گفتیم او را جذب نکنید، بازیکن قابل اعتمادی نیست.؛ انصافا بین همه آنچه در این مطلب خواندید، این جمله از همه باورپذیرتر بود!

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1444

به "9 جمله باورنکردنی زنوزی ، چه کسی ساعت اشکان را دزدید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 جمله باورنکردنی زنوزی ، چه کسی ساعت اشکان را دزدید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید