آشفته: ما به تجربه ویتنامی ها باختیم، به لحاظ بدنی کم می آوردیم

به گزارش بارازعلی، بازیکن قدرتی تیم ملی والیبال بانوان زیر 23 سال ایران علت اصلی باخت تیم ایران برابر تیم ویتنام را تجربه بالای آنها عنوان نمود.

آشفته: ما به تجربه ویتنامی ها باختیم، به لحاظ بدنی کم می آوردیم

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ویتنام تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از تایلند، مونا آشفته بازیکن قدرتی تیم ملی والیبال زیر 23 سال بانوان ایران گفت: بازی خوبی را برابر تیم ویتنام برگزار کردیم. با وجود این که بازی را واگذار کردیم اما تیم ایران بازی خوبی را برگزار کرد.

آشفته گفت: بازیکن شماره سه ویتنام (تارینتو توی) بسیار قدرتی بود و امتیازهای زیادی برای تیمش به دست آورد. واقعا مهار کردن بازیکنان سرعتی این تیم سخت بود. با این حال در خلال مسابقه از این تیم جلو افتادیم. در ست دوم با اختلاف 5 امیتاز از تیم ویتنام پیش افتادیم اما نتوانستیم امتیازهای به دست آورده را حفظ کنیم. به لحاظ بدنی برابر این تیم کم می آوردیم.

وی اضافه نمود: ما به تجربه و البته سرعت تیم ویتنام باختیم. زمانی که امتیاز از دست می داند به سرعت امتیازهای از دست داده را جبران می کردند.

بازیکن قدرتی تیم ملی ایران ادامه داد: بازی فردا (چهارشنبه) ما برابر ژاپن است. به طورحتم بازی سختی خواهیم داشت چراکه تیم ژاپن به مراتب بهتر از ویتنام است. تیم ژاپن تاکتیکی تر از تیم ویتنام است با این وجود استرسی برای بازی برابر این تیم نداریم. با روحیه و با نشاط به مصاف حریف مان می رویم.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 476

به "آشفته: ما به تجربه ویتنامی ها باختیم، به لحاظ بدنی کم می آوردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشفته: ما به تجربه ویتنامی ها باختیم، به لحاظ بدنی کم می آوردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید