ابزار سفر: برترین شلوار مسافرتی برای آقایان

به گزارش بارازعلی، کوهنوردی، صخره نوردی، دوچرخه سواری، ماهیگیری، گشت های شهری؛ برای همه و همه این فعالیت ها تنها به یک شلوار وسترن رایز احتیاج دارید. با خبرنگاران همراه باشید و بیشتر درباره این شلوار همه کاره بخوانید.

ابزار سفر: برترین شلوار مسافرتی برای آقایان

معمولا وقتی تعطیلات را به سفر خانوادگی یا ماجراجویی در دل طبیعت می گذرانید، یک قانون کلی وجود دارد: هرچه مدت زمان سفر طولانی تر باشد، لباس بیشتری احتیاج است. با این حال، بار و بنه سفر را که می بندید، این قانون هیچ وقت عملی به نظر نمی رسد ـ لباس بیشتر یعنی وزن بار بیشتر و فضای کمتر برای غذا و لوازم سفر. به همین علت است که شلوارهای وسترن رایز (Western Rises Granite Camp Pants 2.0) انتخابی ایدئال برای آقایانی است که بیشتر وقت خود را در سفر و به گشت و گذار سیر می نمایند.

این شلوار از جنس نایلون, پارچه ای از جنس نخ الستین و لایه ای ضد آب است و بسیار راحت و ایدئال به نظر می رسد. ممکن است ناغافل قهوه را روی خودتان بریزید یا ناگهان هوا بارانی گردد، اما هیچ کدام از این ها اهمیتی ندارد و اصلا جای نگرانی نیست. چون مهم نیست کجا هستید و چه کار می کنید، این شلوار هیچ وقت خیس نمی گردد و همواره خشک باقی می ماند.

به علاوه، پوشش خارجی شلوار از جنس نایلون است، بنابراین حتی اگر در حین دویدن شلوارتان به سنگ یا صخره ای سابیده گردد یا به شاخه تیز درختی گیر کند به هیچ وجه نباید نگران پاره شدن آن باشید، چون وسترن رایز حتی خراش هم بر نمی دارد.

برای آن هایی که همواره چاقو یا وسیله ای تیز همراه خود دارند، جیب شلوار را به گونه ای طراحی نموده اند که لبه ای مخصوص برای نگه داشتن چاقو دارد؛ به صورتی که چاقو در جیب فرو نرود. وسترن رایز برای دوچرخه سوارن هم طراحی ویژه ای دارد، با برگرداندن ساق شلوار لایه شب نمایی را می بینید که برای دید در شب طراحی شده است.

از همه این ویژگی های خوب که بگذریم، بخشی از عایدی حاصل از فروش این شلوارها به انجمن رودخانه های غرب (Western Rivers Conservancy) اهدا می گردد. قیمت این شلوار چیزی حدود 109 دلار است.

ابزار سفر روزهای زوج، ساعت 11:30 شب در خبرنگارانمنتشر می گردد. برای تماشا سایر مقالات این مجموعه به صفحه اختصاصی ابزار سفر در خبرنگاران مراجعه کنید.

منبع: کجارو / hiconsumption.com
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2298

به "ابزار سفر: برترین شلوار مسافرتی برای آقایان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابزار سفر: برترین شلوار مسافرتی برای آقایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید