اعضای هیات رئیسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی انتخاب شدند

به گزارش بارازعلی، تهران (پانا) - اعضای شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در اولین نشست خود، حبیب الله بوربور را به عنوان دبیرکل این جمعیت و نیز محمدعلی شایسته نیا را به عنوان قائم مقام دبیر کل به مدت چهار سال انتخاب کردند.

اعضای هیات رئیسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی انتخاب شدند

در این راستا عباس باستانی به عنوان مدیر روابط عمومی، بعلاوه احمد خاقانی پور به عنوان مسئول خزانه داری و مرتضی شمسایی به عنوان دبیر جلسات جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی انتخاب شدند.

در جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی مقرر شد برای آنالیز طرح ها و اقدامات و یاری به دولت از جمله طرح تحولی ارائه شده از سوی دولت ، کمیته های تخصصی با حضور اعضای شورای مرکزی و استفاده از کارشناسان و اساتید ذی ربط با موضوعات کمیته سیاسی، کمیته مالی، کمیته فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، حقوقی و کمیته ارتباطات تشکیل و همه هفته علاوه بر طرح در جلسه حضوری شورای مرکزی و دریافت نظرات دعوت شدگان، کمیته سیاسی شنبه شب ها، کمیته مالی یکشنبه شب ها و کمیته فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، حقوقی سه شنبه شب ها در سطح مجازی از سال 1401 تشکیل جلسه دهند و جمع بندی نظرات از سوی کمیته ارتباطات اطلاع رسانی گردد. وظیفه کمیته های چهارگانه فوق الذکر یاری لازم و نقد منصفانه به سند تحولی و اقدامات دولت و ارائه راهکارها خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2272

به "اعضای هیات رئیسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی انتخاب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای هیات رئیسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی انتخاب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید