اعلام جدول اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر مشهد، بلیت فروشی اینترنتی شروع شد

به گزارش بارازعلی، خبرنگاران/خراسان رضوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از اعلام جدول اکران فیلم های هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد اطلاع داد و گفت: علاقه مندان می توانند بلیت های خود را روزانه به صورت اینترنتی خریداری نمایند.

اعلام جدول اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر مشهد، بلیت فروشی اینترنتی شروع شد

جعفر مروارید با اعلام جدول اکران فیلم های هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد اظهار کرد: 16 فیلم در هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد اکران خواهد شد.

وی ادامه داد: این فیلم ها مطابق با برنامه اعلام شده در سینماهای هویزه، سیمرغ، اطلس، ویلاژتوریست و آفریقا(سینمای رسانه) اکران خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به شروع فروش اینترنتی بلیت، اضافه نمود: علاقه مندان می توانند از سه سامانه فروش بلیط سینماتیکت، ایران تیک و گیشه 7 به صورت اینترنتی و روزانه بلیت خود را خریداری نمایند.

جدول اکران فیلم های هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد به توضیح زیر اعلام شده است:

به گزارش خبرنگاران، هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد همزمان به سی ونهمین جشنواره فیلم فجر از 15 تا 22 بهمن در سینماهای هویزه، سیمرغ، اطلس، ویلاژتوریست و آفریقا مشهد برگزار خواهد شد. با توجه به شیوع ویروس کرونا سالن ها با یک سوم ظرفیت فعالیت خواهند کرد و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک اجباری است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1711

به "اعلام جدول اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر مشهد، بلیت فروشی اینترنتی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام جدول اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر مشهد، بلیت فروشی اینترنتی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید