اعلام زمان به صفر رسیدن معوقات پیشین ایران خودرو

به گزارش بارازعلی، خبرنگاران: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از به روز رسانی تعهدات معوق پنج محصول پرتیراژ این خودروساز خبر داد و گفت: با همت و تلاش کارگران خطوط تولید و زنجیره تامین، تمامی تعهدات معوق تا شهریور ماه به صفر خواهد رسید.

اعلام زمان به صفر رسیدن معوقات پیشین ایران خودرو

به گزارش بارازعلی به نقل از ایکوپرس، فرشاد مقیمی در نشست با مدیران ارشد حوزه بازاریابی و فروش ایران خودرو افزود: در شهریورماه گذشته تعهدات معوق به مشتریان به بیش از 200هزار دستگاه خودرو رسیده بود اما درحال حاضر با همت و تلاش مجموعه کارکنان، تعهدات 5 محصول به روز شده و در آینده نزدیک تمامی تعهدات معوق به روز خواهد شد.

وی شرح داد: درحال حاضر خودروهای بنزینی با استاندارد یورو5 تولید و تحویل مشتریان می شود. اعمال استاندارد یورو5 برای خودروهای دوگانه سوز زمان بر بوده و نیازمند اجرای پروژه های متعدد بهبود است. به زودی مشکل شماره گذاری خودروهای دوگانه سوز رفع خواهد شد.

مقیمی با بیان این که سالانه هزینه قابل توجهی صرف امور لجستیک می شود، از برنامه ریزی برای کاهش هزینه های این بخش با هدف کاهش بهای تمام شده محصولات خبر داد و گفت: اقدامات اصلاحی موثری در این جهت تعریف شده و درحال پیاده سازی است.

وی به مدیران ارشد حوزه بازاریابی و فروش تاکید کرد: به گونه ای برنامه ریزی کنید که خودروهای تولیدی هر سایت برای جلوگیری از کاهش هزینه های لجستیک در همان منطقه جغرافیایی توزیع شود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر هم افزایی میان واحدهای مرتبط با مشتریان گفت: باید از ظرفیت های موجود برای تحقیقات و بررسی های بازار با هدف کاهش هزینه ها بهره جست.

مقیمی بر استفاده از ظرفیت های موجود در بخش بازاریابی و فروش و همچنین خدمات پس از فروش تاکید کرد و گفت: باید بتوانیم ایران خودرو را به جایگاه اصلی خود در بازار و نزد مشتریان برسانیم. بخش فروش در سازمان، مهم ترین کانال ارتباطی با مشتریان است و باید عملکرد آن در تکریم مشتری و خدمت رسانی به گونه ای باشد که اثر مطلوب و مثبتی در ذهن مشتریان برجای بگذارد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو بر توسعه برند خدمات پس از فروش ایران خودرو در بازار تاکید کرد و گفت: باید برنامه ریزی ها به سمتی حرکت کند که مشتریان برای خرید قطعه صرفا به شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو مراجعه کنند و به جای مراجعه به مراکز نامعتبر، با خیال آسوده نسبت به خرید قطعه با کیفیت از کنندگی ها اقدام کنند.

وی ضمن تاکید بر نظارت بر عملکرد کنندگی های مجاز در ارایه خدمات فروش و پس از فروش گفت: باید برند گروه صنعتی ایران خودرو را با بهبود عملکرد کنندگی ها ارتقا بخشیم. باید با برنامه ریزی منسجم، همدلی و معین و پیگیری اهداف و روینمودهای معین در این جهت گام برداریم.

در ادامه این نشست قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با همدلی و همکاری میان بخش های مرتبط با مشتریان از جمله کنندگی های مجاز، مدیریت ارتباط با مشتریان و امداد خودرو ایران از طریق مجازی و با ایجاد میز کار اینترنتی، خدمات فروش و بخشی از خدمات پس از فروش بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتریان و یا خدمت در محل، درحال ارایه است.

محسن ناقدی از برنامه ریزی برای اجرای چندین پروژه برای بهبود خدمات به مشتریان خبر داد و گفت: فعالیت هایی که انجام می شود باید برای مشتری ارزش اضافه نموده ایجاد کند، هدف ما جلب رضایت مشتریان است.

وی از تحویل بخشی از خودروهای ثبت نامی در طرح فروش فوق العاده خبر داد و گفت: در کم تر از یک ماه توانستیم فرآیند اجرای تعهدات و تحویل مشتریان این طرح فروش را آغاز کنیم.

ناقدی با اشاره به توان مندی های ایران خودرو در تولید خودروهای سفارشی خاطرنشان کرد: برنامه هایی برای احیای برند آپکو و کسب سهم مناسب از بازار قطعات آپشن داریم.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 31 مرداد 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1305

به "اعلام زمان به صفر رسیدن معوقات پیشین ایران خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان به صفر رسیدن معوقات پیشین ایران خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید