بام تهران دقیقا کجاست؟ ، با تفریحات بام تهران خوشگذرانی کنید

به گزارش بارازعلی، بام تهران برترین نقطه تهران است که از آنجا می توان از سرو صدا و دود و دم خلاص شد . از مجذوب کننده ترین و هیجان انگیز ترین نقاط شهر تهران به شمار میرود. بام تهران دارای آب و هوایی تمیز و کوهستانی می باشد که می توانید چشم انداز ای زیبا از تهران را به نظاره بنشینید.در ادامه با تفریحات بام تهران هم آشنا شوید.

بام تهران دقیقا کجاست؟ ، با تفریحات بام تهران خوشگذرانی کنید

بام تهران کجاست؟

بام که در بالاترین نقطه خیابان ولنجک واقع شده است . دارای امکانات تفریحی و تفریح زیادی است که می تواند لحظاتی شاد و مجذوب نماینده را برای شما رغم بزند. ارتفاع بام از نقطه آغاز در انتهای خیابان ولنجک 1830 متر و در ایستگاه شماره 1 تله کابین توچال به ارتفاع 1910 متری از سطح دریا واقع شده است .برای رسیدن به این نقطه زیبا و دیدنی از تهران و برای آشنایی با تفریحات بام تهران باید از بزرگراه چمران شمال به سمت خیابان ولنجک رانندگی کنید و می توانید خودروی شخصی خود را در پارکینگی که برای گردشگران و بازدید نمایندگان در نظر گرفته شده است با خیال راحت پارک نموده و حدود 2000 متر از پارکینگ تا ایستگاه اول تله کابین پیاده روی کنید که در طول مسیر پیاده روی با منظره ها زیبا و دیدنی روبه رو خواهید شد . بعلاوه کسانی که به کوهنوردی علاقه مند هستند می توانند از ایستگاه اول تا قله توچال به کوهنوردی بپردازند.در این مسیر 2 کیلومتری انواع رستوران ها و فست فود ها با غذاهای متنوع و لذیذ تدارک دیده شده است که گردشگران بتوانند از آن استفاده نمایند بعلاوه نمونه امکانات برای تفریحات در بام تهران و گردشگری زیادی را در طول مسیر می توانید پیدا کنید.بام خوشبختانه از سال 94 به بعد مورد توجه مسئولین وقت قرار گرفته است و امکانات رفاهی و تفریحی زیادی را برای گردشگران فراهم آورده اند. از نمونه تفریحات در بام تهران که می توان به رستوران ها ، سورتمه ، میدی باس ، زیپ لاین ، باشگاه بانجی جامپینگ ، باشگاه تیر اندازی با کمان و باشگاه تنیس اشاره نمود :

باشگاه تنیس :

از ویژگی های شاخص این باشگا ه این است که منظره خوبی به شهر تهران دارد و در سال 1381 با 6 زمین استاندارد تاسیس شد . و ورزشکاران آماتور ، و حرفه ای می توانند از امکانات آن استفاده نمایند و برای هر رده سنی امکانات لازم و کافی را دارد.

باشگاه بانجی جامپینگ

مربیان متخصص و حرفه ای در این باشگاه برای تفریحات بام تهران به فعالیت می پردازند این باشگاه که دارای سکوی 40 متری است جزو اولین باشگاه های بانجی جامپینگ در کشور می باشد و بعلاوه دارای پیست اسکیت نیز میباشد و پذیرای رده های سنی مختلف است و در ان می توان زیر نظر مربیات متخصص و حرفه ای به یادگیری انواع آموزش های ابتدایی و حرفه ای پرداخت .

باشگاه تیر اندازی با کمان

باشگاه تیر اندازی با کمان هر روزه از 9 صبح تا 12 شب پذیرای علاقمندان می باشد بعلاوه امکانات قابل قبولی برای تیر اندازی با کمان و دارت دارد و در هر رده سنی که باشید می توانید از این امکانات استفاده نمایید و در کلاس های آموزشی که به وسیله مربیان حرفه ای و باتجربه بر گزار می گردد شرکت نموده و فعالیت خود را به صورت حرفه ای نیز دنبال نمایید. باشگاه تیر اندازی با کمان روبروی بوستان سلامتی 1 و در مسیر جاده سلامتی واقع شده است .

منبع: همگردی
انتشار: 20 دی 1401 بروزرسانی: 20 دی 1401 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2414

به "بام تهران دقیقا کجاست؟ ، با تفریحات بام تهران خوشگذرانی کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بام تهران دقیقا کجاست؟ ، با تفریحات بام تهران خوشگذرانی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید