بهترین طراحی های حوزه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی معرفی می گردد

به گزارش بارازعلی، نخستین دوره جایزه طراحی ایران، ویژه طراحی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت برگزار و برترین ایده ها معرفی می شوند.

بهترین طراحی های حوزه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی معرفی می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فراخوان نخستین دوره جایزه طراحی ایران، ویژه بهترین طراحی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت منتشر شد.

این فراخوان که کار مشترکی است میان مرکز طراحی ایران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران ساخت با هدف ارزیابی و اعلام بهترین تجهیزات و مواد آزمایشگاهی در حوزه های مختلف برگزار می گردد.

در این فراخوان بهترین طراحی تجهیزات، بهترین طراحی خدمات و بهترین طراحی بسته بندی انتخاب می شوند و همه شرکت های حاضر در نهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت می توانند در این رقابت شرکت نمایند.

رضا اسدی فرد دبیر نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت درباره این جایزه و حمایت های مرکز طراحی ایران از شرکت های حاضر، گفت: طراحی صنعتی نقشی تاثیرگذار در توسعه بازار شرکت های فراوری نماینده تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، بویژه توسعه بازار های صادراتی آن ها دارد.

وی اضافه نمود: بر همین اساس، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت ها و تسهیلات متنوعی را برای ارتقا و بهبود فرآیند طراحی صنعتی شرکت های دانش بنیان درنظر گرفته است.

اسدی فرد ادامه داد: از جمله حمایت های ارائه شده در این فراخوان می توان به حمایت بلاعوض 300 میلون ریالی از فرآیند طراحی صنعتی و بسته بندی، حمایت از خدمات نمونه سازی و پرینت 3 بعدی تا سقف 1.5 میلیارد ریال، اعطای تسهیلات کم بهره تا سقف 3 میلیارد ریالی از فرآیند طراحی صنعتی ویژه شرکت های حاضر در نمایشگاه، معرفی طراحان برجسته کشور به شرکت ها و نظارت بر فعالیت آن ها و ارائه مشاوره رایگان طراحی صنعتی در نمایشگاه اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2166

به "بهترین طراحی های حوزه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین طراحی های حوزه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید